Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:55:21 GMT

حضور انگلیس در بخش هتلداری ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۶۷۰۴۳

پایگاه خبری بیزینس اینسایدر نوشت: همزمان با حضور شرکت های هتلداری خارجی در ایران پس از برجام، شرکت هتل‌های زنجیره ای «ایزی هتل» انگلیس برای ساخت هتل در ایران برنامه ریزی کرده است. آفتاب‌‌نیوز : این شرکت که به اجاره اقامتگاه‌های ارزان قیمت شهرت دارد، زیرمجموعه هلدینگ «ایزی گروپ» است که در زمینه‌های دیگری از جمله صنعت هواپیمایی و اجاره خودرو هم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزی‌هتل مالک پنج هتل در انگلیس است و 20 هتل دیگر هم تحت نام این برند در انگلیس و دیگر کشورها نظیر بلژیک، هلند، آلمان و امارات فعالیت می‌کنند.
این شرکت اعلام کرده که در چارچوب برنامه توسعه خود، در وهله نخست قصد ساخت 500 اتاق در ایران و 200 اتاق در سریلانکا را دارد.
انعقاد برجام و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در دولت یازدهم، زمینه حضور شرکت‌های هتلداری خارجی در ایران را مهیا کرده است.
به گزارش ایرنا؛از جمله شرکت‌هایی که اخیرا اقدام به تاسیس هتل در ایران کردند می‌توان به گروه هتلداری آکور فرانسه، روتانای امارات و ملیای اسپانیا اشاره کرد.
بر اساس اعلام سازمان جهانی جهانگردی، درآمدهای حاصل از توسعه صنعت گردشگری ایران پس از برجام با رشدی فزاینده مواجه شده و تنها در سال گذشته میلادی به رقمی در حدود هشت میلیارد دلار رسیده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی