Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در نشست هماهنگی برنامه ریزی آیین سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) افزود: حضرت امام جعفرصادق (ع) رئیس مذهب شیعه در طول حیات خود منشا خدمات بزرگی برای دین مبین اسلام بودند و باعث شد تا روایات اهل بیت (ع) و احادیث پیامبر گرامی اسلام محمد (ص) به فراموشی سپرده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: باید برای حضور یافتن هیات های مذهبی در تمامی مناسبت های مذهبی و ملی نشست های متعدد توسط تبلیغات اسلامی برگزار و از دیدگاههای آنان بهره برده شود.
وی گفت: دست اندرکاران مربوطه باید در صدور مجوز برای فعالیت هیات های مذهبی دقت و توجه جدی و کارگروه هایی به منظور ریشه یابی حضور نیافتن آنان در مناسبت ها تشکیل شود.
امام جمعه گناوه گفت: به منظور حضور پرشور مردم مومن و متدین این شهرستان در مناسبت های مذهبی اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده ای باید انجام شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه هم گفت: هیات های مذهبی شهرستان از قابلیت های زیادی برخوردارند که باید توانایی های خود را در مناسبت ها به منصه ظهور بگذارند.
حجت الاسلام آیت اندرزیان افزود: باتوجه به اینکه بیش از 120 هیات مذهبی در این شهرستان وجود دارد اما تاکنون نسبت به ثبت خود اقدام نکردند.
وی گفت: دراین ارتباط طرح پالایش و ساماندهی هیات های مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.
اندرزیان بیان کرد: هیات های مذهبی باید برای تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه طوبی به این اداره مراجعه کنند.
مسئول ستادنمازجمعه گناوه گفت: این ستاد در طول سال به مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های مختلف و متنوعی اجرا می کند.
حسین بستانی افزود: این نشست به منظور برنامه ریزی گرامیداشت سالروز شهادت امام جمعفرصادق(ع) و اقامه اولین نمازجمعه در کشور برگزار شده است.
وی اظهارکرد: نمازجمعه سنگر و جایگاه بسیار محکم و مقدس و قرارگاه فرهنگی است و باید همه باهم تلاش کنیم تا این مکان بیش از پیش تقویت شود.
مسئول ستادنمازجمعه گناوه از هیات های مذهبی خواست تا در آیین سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در روز پنجشنه هفته جاری در مصلای جمعه پررنگ حضور یابند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • داعش در افغانستان از بین رفته است