Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@21:56:31 GMT

اگر بخواهیم از حق خود دفاع کنیم محروم می‌شویم!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۵۲۴۶

اگر بخواهیم از حق خود دفاع کنیم محروم می‌شویم!

به گزارش وانانیوز، عباس روزپیکر در گفت‌وگویی، درخصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر بازنده شدن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل فرش آرای مشهد گفت: واقعا من نمی‌دانم چه بگویم! اگر هم بخواهم حرفی بزنم و از حق تیم و مردم شهر بندرعباس دفاع کنم طبق قانونی که در کمیته انضباطی تصویب شده است محروم می‌شوم؛ پس بهتر است سکوت کنم،حرفی نزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در کجای قانون آمده کسی که بخواهد از حق خود دفاع کند بدون حضورش و اسناد مدارک و به صورت کاملا یک طرفه باید محکوم شود. که کمیته انضباطی چنین تصمیمی می‌گیرد.

سرمربی آذرخش بندرعباس گفت: سال قبل هم چنین مشکلی داشتیم؛ دو نفر از تماشاگران ما علیه داور مسابقه در سالن حرف‌هایی زدند و کمیته انضباطی باشگاه را جریمه کرد. تماشاگر دوست دارد حرف بزند، به باشگاه چه ارتباطی دارد که ما باید جریمه شویم!

وی در پایان همچنین در مورد مشکلات باشگاه آذرخش گفت: همانطور که می دانید ما از شروع لیگ مشکلات فراوانی داشتیم که خدا را شکر در حال حاضر مشکلات تا حدودی برطرف شده و از امروز با قدرت و با حمایت تماشاگران خود در لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند