Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی را نمی‌توانید پیدا کنید که قبل از شروع بازی‌های بگوید قهرمان می‌شود.

خسرو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره اهداف تیم فوتبال استقلال، شرایط این تیم و خودش صحبت کرد که متن آن را به شرح زیر مشاهده می‌کنید:

* استقلال بازیکنان زیادی جذب کرده، می‌توانی قول قهرمانی بدهید؟

تیم ما نسبت به سال گذشته کامل‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در فصل گذشته زمان زیادی لازم بود تا بازیکنان هماهنگ شوند، امسال اما شرایط بهتر شده و تلاش همه این است که برای هواداران جام بگیریم.

* یعنی قهرمان می‌شوید؟

تیمی را نمی‌توانید پیدا کنید که قبل از شروع بازی‌های بگوید قهرمان می‌شود. باید فصل آغاز شود تا صحبت کنیم. وضعیت استقلال با سال گذشته متفاوت است و انگیزه‌های تیم بیشتر شده تا بتوانیم جام بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

* شرایط خودت چطور است؟

خدا را شکر تمرینات خوبی را در ارمنستان پشت سر گذاشتیم. دوست دارم امسال همه تلاشم را برای موفقیت تیم به کار ببرم.

* از وضعیت امید ابراهیمی خبر داری؟

او دوران درمانش را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم زودتر به جمع ما بازگردد. او در این چند سال برای استقلال زحمت کشیده و هواداران او را دوست دارند.

* مسعود معینی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگویی مدعی شده بود که تو و مهدی رحمتی جدا از قرارداد از اسپانسر باشگاه پول گرفته‌اید.

من در یکی از صحبت‌هایم اشاره کرده بودم چنین چیزی درست نیست. امکان ندارد بازیکنی جدا از قراردادش پول بگیرد.

* چه صحبتی در پایان داری؟ از همه هواداران استقلال می‌خواهم مانند گذشته از تیم حمایت کنند. آنها مطمئن باشند که بازیکنان و مربیان با جان و دل کار کرده تا باعث خوشحالی‌شان شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است