Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پیشین این باشگاه گفت که مردم اعلام کرده‌اند برخی مدیران را نمی‌خواهند!

علی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره شرایط باشگاه ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: مدیران باشگاه در حال ثبت اساسنامه و صورتجلسات تغییرات هیئت مدیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعی که دارم، امروز یا فردا این کارها به اتمام می‌رسد.

وی درباره بیانیه جعفر پورکبگانی، مدیرعامل پیشین ایرانجوان که گفته بود فعالیت‌های مدیرعامل باشگاه قانونی نیست، گفت: افراد ذی‌صلاح باید بگویند که چه چیزی قانونی است. این افراد، اوراق باشگاه را دریافت کرده‌اند و در حال بررسی قانونی بودن امور باشگاه هستند. کارها طبق قانون طی شده است و همین روزها نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان با اشاره به اینکه اگر باشگاه به نحو مطلوبی اداره می‌شد، اعضای جدید باشگاه وارد عمل نمی‌شدند، تصریح کرد: مردم مقابل باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه می‌شدند. ما با دیدن این شرایط، وظیفه داشتیم که پیشکسوتان باشگاه را دعوت کنیم و مجمع عمومی باشگاه را تشکیل دهیم. ما کاری به سهامداران باشگاه نداریم، آنها را بیرون نکرده‌ایم و آنها در بدنه باشگاه هستند.

وزیری ادامه داد: هیئت مدیره قبلی باشگاه از چند سال قبل نه جلسه‌ای تشکیل داد و نه ثبت شده بود. حتی پروانه باشگاه هم لغو شده بود. انتخابات انجام شد و اعضای هیئت مدیره و سپس مدیرعامل باشگاه انتخاب شدند. ایرانجوان باشگاه مردمی است و هر کسی وارد این باشگاه شود باید از جیب خود هزینه کند، نهادهای استانی هم به باشگاه کمک می‌کنند، اما نمی‌دانم برخی افراد چه اصراری به ماندن دارند. مردم اعلام کردند این مدیران را نمی‌خواهند، چون عملکرد باشگاه قابل قبول نبوده است.

وی با بیان اینکه پورکبگانی فرماندهی باسابقه است، اظهار داشت: پورکبگانی روحیه نظامی و خاصی دارد. نظرات او محترم است اما سلایق هواداران تیم با او متفاوت است. ایرانجوان باشگاهی مردمی است و نمی‌توان آن را با نظرات شخصی اداره کرد. برای اداره باشگاه باید توانایی از جمله در بخش مالی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در مورد انتخاب سرمربی و آغاز تمرینات تیم برای فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال گفت: فکر می‌کنم پس از اینکه این هفته مراحل قانونی ثبت اساسنامه به اتمام برسد، تمرینات ازهفته آینده آغاز می‌شود. با توجه به اینکه سعید مفتخر در بدنه باشگاه ماست و از لحاظ فنی ثابت کرده توانایی اداره تیم را دارد، سرمربی تیم در فصل آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!