Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج؛منوچهر فخری در بازدید اعضای شورای شهر و جمعی از منتخبین شورای شهر دوره پنجم از روند عملیات احداث بلوار 36 متری دگایران، گفت:جاده اصلی دگایران دارای عرض شش متری است که طبق نقشه طرح تفضیلی احداث بلوار 36 متری در این مسیر باید اجرا می‌شد.

وی افزود: این شهرداری سال گذشته با هدف اتصال جاده ساحلی به بلوار توحید نسبت به اتمام فاز نخست بلوار 36 متری دگایران اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج گفت: فاز نخست بلوار 36 متری دگایران دارای طول 850 متری شامل دو لاین رفت و برگشت به عرض هشت متر است که سال گذشته عملیات احداث آن اجرا شد.

فخری افزود: با هدف اتصال بلوار توحید به جاده ساحلی و همچین دسترسی آسان ساکنان شهرک‌های دادگستری، صدا و سیما، شهرک آب و فاضلاب و شهرک شهرداری عملیات احداث فاز دوم بلوار 36 متری دگایران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلوار 36 متری دگایران دارای دو باند سواره رو به طول 11 متر، رفیوژ وسط به طول 4 متر و همچنین احداث پیاده رو به عرض 5 متر است.

وی مدت زمان احداث بلوار 36 متری دگایران را پایان سال جاری اعلام کرد و گفت: هزینه احداث این بلوار 20 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

شهردار سنندج تاکید کرد: با احداث بلوار 36 متری شاهد کاهش ترافیک و همچنین کاهش زمان سفر در یکی دیگر از مسیرهای سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/م

بازدید شهردار واعضای شورای شهر سنندج از رونداحداث بلوار 36 متری دگایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از اجرای عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی رودخانه اراک از کرهرود تا ولی آباد خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک از کرهرود تا ولی‌آباد افزود: پاک‌سازی مسیر رودخانه با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: لای‌روبی رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بارش باران، می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش و مانع از آب‌گرفتگی معابر و منازل شود که در این راستا شهرداری با جدیت و حساسیت بیشتر نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 751197

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد