Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد با بیان اینکه موفقیت شورای هماهنگی در استان منوط به توجه ستاد مرکزی است گفت: انتظار این است که در ستاد مرکزی به درخواست‌ها و دغدغه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد توجه بیشتری بشود چرا که این استان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و با کشفیات بسیار بالا کمبود امکانات در شان این فعالیت‌های خوب و مثبت در استان یزد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازدید از پاسگاه شهید مدنی و پاسگاه ساغند مشاهده کردم با وجود کمترین امکانات و منابع فداکارانه به کار مبارزه با مواد مخدر مشغول هستند و خیلی خوب فعالیت می‌کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه لازم است سیاست تمرکززدایی از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شود افزود: یکی از موفقیت‌های استان در برخورد و مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر است ولی استان مجبور است هرروز در دستگاه‌ها درخواست کمک مالی داشته باشد.
طالبی تصریح کرد: در استان امکانات و ظرفیت‌هایی را داریم که در هیچ استانی شاهد نیستیم بنابراین نباید از نظر امکانات با یزد مانند سایر استان‌ها برخورد شود چون هیچ استانی با این حجم از همکاری مردم و مؤسسات مردم‌نهاد مواجه نیست.
این جلسه با حضور معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل دفتر حراست ستاد مبارزه با مواد مخدر و با هدف تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد در استانداری برگزار شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های علی روستایی تشکر شد و سید مصطفی کرباسی به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد معرفی شد.
سال گذشته افزون بر 27 تن انواع مواد مخدر در یزد کشف شده است.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار:فلاح
irnayazdd@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

به گزارش قدس آنلاین، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای حضور در کنفرانس علوم و فنون هسته ای به ایران سفر کرده، با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم ملاقات  کرد.

در این ملاقات، ابعاد مختلف همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد. 

وی همچنین اظهار کرد:  فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این نشست، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران، دانست.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود