Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:18:25 GMT

اولین اردوگاه ملی در استان کردستان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۵۶۴۱

اولین اردوگاه ملی در استان کردستان راه اندازی می شود

سنندج - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت:به منظور تقویت همبستگی ملی قول می دهیم که اولین اردوگاه ملی بزرگی در سطح استان کردستان را راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصراللهی زاده شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه پنجمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور که در سالن کنفرانس هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، گفت: تا به اکنون در حوزه جوانان در کشور تنها شعار سر داده و عمل نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اظهار داشت: اگر اکنون جوانان ما دچار مشکلاتی هستند به نحو آموزش آنها در آموزش و پرورش باز خواهد گشت که در سنین ابتدایی برای دانش آموزان کلاس های مهارت آموزی و آموزش فرهنگی را برگزار نکرده اند.

وی افزود: ایران کمبود منابع و سرمایه های انسانی ندارد اما اشتباه بودن آموزش های ما اکنون لطمه هایی را که مهم ترین آنها بیکاری است به کشور و جوانان وارد کرده است.

نصراللهی زاده گفت: در چند سالی که حوزه ورزش و جوانان ادغام شدند، سایه سنگین ورزش حوزه جوانان را در سایه خود قرار داده و اجازه خود نمایی به آن نمی داد که امید است هرچه سریع تر احیا سازمان ملی جوانان صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه نگه داری و تصدی گری خانه های جوان باید مشخص شود، عنوان کرد:سازمان ملی جوانان باید به عنوان سیاست گذار، ناظر و یا اتاق فکر فعالیت کند که تصمیم گیری برای نحوه فعالیت سازمان ملی جوانان در صورت تایید آن بسیار مهم است.

وی افزود: اگر سازمان ملی جوانان به عنوان یک اتاق فکر و مشاور دولت در تصمیم گیری ها باشد برای حوزه جوانان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

نصراللهی زاده گفت: نبود ارتباط جوانان ما با دیگر استان ها و ناشناخته بودن آنان معضل بزرگی برای جوانان است که باید برای آشنایی آنان با کشور برنامه ریزی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اظهار داشت: نبود ارتباط جوانان با دیگر استان ها به همبستگی ملی ما لطمه وارد کرده است.

وی افزود: همبستگی ملی نباید تنها در زمان جنگ اتفاق بی افتد بلکه در زمان صلح و آرامش با تعامل و ارتباط با یکدیگر این مهم را تقویت بکنیم.

نصراللهی زاده گفت: به منظور تقویت همبستگی ملی قول می دهیم که اولین ادوگاه ملی بزرگی در سطح استان کردستان را راه اندازی کنیم که با سفر به این اردگاه موجبات تعامل با استان های دیگر فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور