Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کویت این اقدام را به بهانه پرونده «گروهک العبدلی» انجام داده است؛ پرونده‌ای که کویت در آن ایران را به ارتباط با عناصر این گروهک متهم می‌کند.

روز سه‌شنبه نیز روزنامه السیاسه کویت مدعی شد که برخی منابع امنیتی کویتی اعلام کردند که ۱۴ متهم وابسته به باند تروریستی العبدلی در روز صادر شدن حکم نهایی‌شان از سوی دادگاه رسیدگی به ایران فرار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه مدعی شد: این ۱۴ شهروند متهم به دست داشتن در قضیه ۱۸ ژوئن گذشته هستند، اما دادگاه تجدیدنظر آنها را تبرئه کرده بود و منتظر حکم دادگاه رسیدگی بودند و به محض اینکه فهمیدند دادگاه آنها را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است از طریق دریا به ایران فرار کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که نام‌های این افراد بدین شرح است: علی عبدالرحیم، محمد الحسینی، حسن جمال و باسل الدشتی که به ۵ سال حبس محکوم شدند، محمد حاجی، عباس الموسوی، حسن عطار، عبدالحسین شطی، مصطفی خان، حسین باذر، یوسف غضنفری، مهدی حسین، عیسی باقر و جعفر جمال که به ۱۰ سال حبس و ۵ سال تحت مراقبت محکوم شدند.

همچنین۷ نفر از متهمان این قضیه با نام‌های حسن حاجیه محکوم به زندان ابد و عمار حسین، جاسم غضنفری و زهیر المحمید هر کدام محکوم به ۱۵ سال حبس و ۵ سال تحت مراقبت و همچنین حسین طباطبایی، محمد معراج و حسن جاسم محکوم به ۱۰ سال حبس و ۵ سال تحت مراقبت در زندان به سر می‌برند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، وزیر اسبق کار نوشت:

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

امروز، رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی  و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.

ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت. 

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

دیگر خبرها

  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد