Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،جمشید صفری در خصوص قطعی آب در روستای سعیدآباد اظهارداشت: مدتی است بر اثر فرسودگی شبکه آب‌رسانی با افت فشار آب در روستای سعیدآباد رو به رو هستیم.

وی افزود: در این چند روز به دلیل عملیات آب‌رسانی از طریق سعیدآباد به روستای غرقه با چند ساعت قطعی آب در روز مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی روستای سعیدآباد گفت: یک روز هم به دلیل اختلال در شبکه برق‌رسانی پمپ چاه موتور آب که به وسیله برق کار می‌کند نیز قطع و آب این روستا قطع شده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان شهرستان در آب‌رسانی سریع از طریق تصفیه‌خانه آب گلپایگان اقدام کنند، گفت: انتظار می‌رود همانند آب‌رسانی به منطقه شرکت زراعی در این منطقه نیز عملیات آب‌رسانی هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

جمشیدی با اشاره به اینکه از طریق مجتمع سعیدآباد چند روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند، گفت: ضرورت دارد مسؤولان آبفای روستائی برای رفع مشکل افت فشار آب در این روستا هر چه سریعتر عملیات آب‌رسانی از محل تصفیه خانه آب گلپایگان به مجتمع سعیدآباد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم از ما به عنوان شورای روستائی انتظار رفع مشکلات را دارند، گفت: مشکل افت فشار آب و شکستگی شبکه آب‌رسانی با مسؤولان ذی‌ربط در میان گذاشته شده است و با توجه به قول مساعدی که دادند قرار مشکل رفع شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس