Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:06:17 GMT

3 گردشگر دیگر نیز نجات یافتند/ فوت ۲ گردشگر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۵۳۳۹

3 گردشگر دیگر نیز نجات یافتند/ فوت ۲ گردشگر

معاون فرماندار ویژه دزفول گفت: با اعزام نیروهای امدادی ۳گردشگر دیگر حادثه روز گذشته در دزفول نجات یافتند و در مجموع ۱۷ نفر نجات یافتند.

به گزارش مشرق، عبدالحسینپوررکنی، اظهار داشت:همزمان با اعلام خبر بروز حادثه برای گردشگران منطقه کول خرسان دزفول تمهیداتمورد نیاز برای نجات آنان انجام شد.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نیروهای امداد و عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و هلال احمر شهرستان، عملیات جست و جو و نجات آنان در منطقه کول خرسان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: پس از این نیز و در صبح امروز بالگرد ویژه هلال احمر نیز برای جست و جو و نجات گردشگران حادثه دیده به منطقه اعزام و تلاش برای نجات آنان، آغاز شد.

وی گفت: با اعزام این بالگرد و پس از بررسی‌های انجام شده، موقعیت 4گردشگری که از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نبود، شناسایی و اقدامات موردنیاز برای نجات آنان توسط جمعیت هلال احمر و آتش نشانی دزفول، انجام شد.

پوررکنی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تمام گردشگرانی که روز گذشته در منطقه کول خرسان دچار حادثه شده‌اند، شناسایی شده و با اعزام تجهیزات و پیگیرهای صورت گرفته عملیات نجات آنان آغاز شد.

وی با بیان این که تا پایان عملیات امداد و نجات نیروهای عملیاتی در منطقه مستقر هستند، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، روز گذشته و در حادثه غرق شدن گردشگران منطقه کول خرسان دزفول 19 نفر دچار حادثه شده که 2 نفر جان خود را از دست داده و 17 نفر نیز، نجات یافتند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت