Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد گفت: جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجلی لحظات ناب عاشقانه و بی پیرایه سینما در قاب ارادت به ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی با ابراز خرسندی از همت والای تمام هنردوستان در این جشنواره اظهار داشت: این حجم از فعالیت شبانه روزی در قالب امور اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی جز با حمایت و نگاه سراسر لطف خود حضرت امام رضا (ع) امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی افزود: روندی بسیار شیرین و پر مسئولیت در جریان است، جایی که گاهی حتی تلاش چندساله یک تیم عاشق سینماگر به درست عمل کردن هر لحظه تیم اجرایی بستگی دارد تا همگان ثمره ای شیرین در آوردگاه عاشقی را به نظاره بنشیند و بی گمان این جشنواره تجلی لحظات ناب عاشقانه و بی پیرایه سینما در قاب ارادت به ولایت است.

وی اظهار داشت: موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه پرواز به عنوان مجری این دوره از جشنواره، امانتدار بزرگانی هستند که سال های قبل با تمام وجود و با بضاعت موجود، شاهکارهای اجرایی را رقم زده اند و نام بلند آوازه یزد را در اوج جشنواره های مشابه نگاه داشته اند.

مدیر اجرایی حشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی گفت: با نظر مدیران فرهنگی استان، وظیفه برگزاری این دوره به تیم اجرایی موسسه شهر هنر و رسانه پرواز نهاده شده است که تا کنون پذیرش آثار، دسته بندی، رفع نواقص، ارسال آثار به هیئت انتخاب، ارسال آثار برگزیده به تیم داوری و ایجاد بستر هم نشینی تیم های داوری و انتخاب در یزد و تهران رقم خورده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برگزاری نشست های خبری و رونمایی پوستر، مصاحبه ها و تریبون های خبری آنلاین در فضای مجازی، برگزاری دو ورکشاپ تخصصی و بسیار وزین سه روزه در کنار جشنواره دوازدهم و غیره گوشه ای از تلاشهای بی دریغ کمیته های متعدد اجرایی و پشتیبانی بوده که به حول و قوه باریتعالی به نحو شایسته و درخور نام صاحب اصلی جشنواره برگزار شده است.

شرفی خاطرنشان کرد: از نکات بارز جشنواره امسال، اهتمام ویژه بر بکارگیری عناصر تخصصی در هر بخش بوده و با توجه به محور اصلی جشنواره، سعی شده است از ظرفیت های ناب سینمایی استان در قسمت های مختلف مشاوره و اجرا، بهره لازم گرفته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان

وزارت مهاجرین طالبان اعلام کرد بیش از ۲۰۰ نفر از دختران در آزمون دوره مامایی در ولایت قندوز در شمال افغانستان شرکت کردند.

وزارت مهاجرین طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اظهار داشت ۲۳۴ نفر از دختران در آزمون دوره سه ساله مامایی در ولایت قندوز شرکت کردند که از این میان ۸۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

اطلاعیه افزود هزینه آموزش این دوره را دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل پرداخت می‌کند.

وزارت بهداشت طالبان اسفندماه سال گذشته در نامه‌ای از ریاست‌های این وزارتخانه در ولایت‌های مختلف افغانستان خواست تا روند پذیرش دختران فارغ‌التحصیل از دبیرستان را به دانشکده‌های پزشکی آغاز کنند.

این درحالیست که روند پذیرش دختران در دانشکده‌های پزشکی دولتی در ولایت‌های کاپیسا، پروان، پنجشیر، میدان وردک، غزنی، پکتیکا، لوگر، خوست، بدخشان، بامیان و پکتیا آغاز شده است.

پیش از این نیز قلندر عباد، وزیر بهداشت طالبان اعلام کرده بود افغانستان با کمبود پزشک زن مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد