Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@02:45:23 GMT

امیر قطر: اوضاع در قطر عادی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۹۲۷۰

شیخ تیم بن حمدآل ثانی تاکید کرد در ارزیابی مرحله ای که در آن قرارداریم با عقلانیت سخن می گوییم و برای آینده کشور نیز برنامه ریزی می کنیم. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، شیخ تیمم بن حمد آل ثانی امیر قطر در نخستین سخنرانی بعد از بحران گفت: به رغم بحران اوضاع در قطر عادی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن حمد آل ثانی از مردم قطر خواست اوضاع را درک کنند و افزود: به دولت دستور داده است موانع سرمایه‌گذاری و پروژه های توسعه را برطرف کند.امیر قطر گفت: برای کویت، ترکیه و آمریکا به خاطر تلاش‌هایشان برای حل بحران ارزش قایل است. وی گفت: برای حل بحران آماده گفتگوست و افزود: هرگونه راه حلی باید به حاکمیت قطر احترام بگذارد.وی بسته شدن درهای مسجدالاقصی را محکوم و با مردم فلسطین اعلام همبستگی کرد.تلویزیون الجزیره نیز در خبری به نقل ازامیر قطر اعلام کرد، از زمان آغاز محاصره قطر تاکنون شرایط در کشور روند عادی دارد.وی افزود: در ارزیابی مرحله ای که در آن قرارداریم با عقلانیت سخن می گوییم و برای آینده نیز برنامه ریزی می کنیم.وی همچنین افزود: روند ابراز همبستگی ما را تحت تاثیر قرار داده است، این روند سبب ناامیدی آنانی شده است که به دلیل نشناختن مردم قطر، عکس این قضیه را تصور می کردند. دانلود دانلود تصویرامیر قطر گفت: مردم قطر برای دفاع از حاکمیت و استقلال قطر ، به صورت خودجوش ایستادگی کردند.شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفت: مردم قطر برای دفاع از حاکمیت و استقلال قطر ، به صورت خودجوش ایستادگی کردند.امروز به گونه ای است که هر کسی در قطر زندگی می کند سخنگوی کشور شده است.وی افزود: با افتخار درباره روند قابل توجه اخلاقی ملت در برابر تبلیغات تحریک آمیز و محاصره کشور سخن می گویم. ویژگی مردم قطر این است که در خود صلابت در مواضع و شهامت را با هم جمع کرده اند.امیر قطر گفت: مردم قطر برای دفاع از حاکمیت و استقلال قطر ، به صورت خودجوش ایستادگی کردند.شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفت: مردم قطر برای دفاع از حاکمیت و استقلال قطر ، به صورت خودجوش ایستادگی کردند.امروز به گونه ای است که هر کسی در قطر زندگی می کند سخنگوی کشور شده است.وی همچنین خاطر نشان کرد: با افتخار درباره روند قابل توجه اخلاقی ملت در برابر تبلیغات تحریک آمیز و محاصره کشور سخن می گویم. ویژگی مردم قطر این است که در خود صلابت در مواضع و شهامت را با هم جمع کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند