Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهارم طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود بوده که فرسوده شده و به همین علت قیمت تمام‎شده سیمان خیلی زیاد است.

وی افزود: صنعت سیمان برند شهرستان دورود است و سهم زیادی در طرح های عمرانی غرب کشور داشته و نیاز است که با احداث فاز چهارم هزینه‌های تولید سیمان را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان‌پور با بیان اینکه هر شهری طرح خودش را دارد، گفت: به هیچ وجه جابجایی و انتقال کارخانه سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست و احتمال آن "صفر" است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کارخانه سیمان خرم‌آباد متعلق به بخش خصوصی بوده، اما متولی فاز چهار سیمان دورود "شستا" و دولتی است.

وی در ادامه گفت: تا پای جان می‌ایستیم که این صنعت را در شهرستان دورود حفظ کنیم و دولت باید به کلنگی که در سفر به لرستان سال ۹۳ به زمین زده ارزش قائل شود و این طرح را اجرایی کند.

کیان‌پور گفت: دائم برای احداث این طرح پیگیری می‌کنیم و یکی از مطالبات مردم شهرستان آغاز عملیات اجرایی و تسریع در روند تکمیل است.

انتهای پیام/ د

تعطیلی کارخانه سیمان دورود به علت مشکلات زیست محیطی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد