Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: وزارت بهداشت در دولت دوازدهم بایستی حوزه بهداشت را مورد توجه جدی قرار دهد و آن را مقدم بر درمان بداند، تا شاهد ارتقای سلامت جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مقدسی روز شنبه در نشست علی اکبر سیاری، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولین حوزه سلامت استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: حوزه بهداشت و سلامت اهمیت بسیاری دارد و همه ما برای جامعه پزشکی و حوزه بهداشت و درمان ارزش بسیاری قائل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام سعی ما به عنوان نماینده این است که بتوانیم به خوبی دغدغه های مردم را در بخش بهداشت و درمان بیان کنیم تا برای آن چاره اندیشی شود.

وی بیان کرد: هر طرحی که اجرا می شود مشکلات و گرفتاری های خاص خود را دارد و طرح تحول سلامت نیز از این قاعده مستثنی نیست و این مشکلات باید به موقع برطرف گردد، اما اثرات مثبت این طرح نباید نادیده گرفته شود.

مقدسی تصریح کرد: خدمات وزارت بهداشت و درمان در طی چهار سال گذشته از جمله خدمات افزایش خانه های بهداشت در روستاها و حاشیه شهرها بسیار مطلوب بوده است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی رضایت کامل را از عملکرد وزارت بهداشت و درمان دارد و امید داریم که این مسیر در دولت دوازدهم نیز تداوم یابد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت که مهمترین حوزه کاری وزارت بهداشت و درمان است، کارهای ارزشمندی در طول سال های گذشته صورت گرفته و مقدم شمردن مسئله بهداشت نسبت به درمان در حوزه پیشگیری حقیقتی انکارناپذیر است.

مقدسی اظهار داشت: اهمیت حوزه بهداشت ما را بر آن داشته که یکی از مطالبات مجلس از وزارت بهداشت تقویت این حوزه باشد و در واقع این بخش بر درمان مقدم شمرده شود.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام پزشکی از بخش های مهم در حوزه بهداشت و درمان است بنابراین باید اختیارات آن که منتخبانش پزشکان هستند افزایش پیدا کند، تا بتواند به رسالت واقعی خودش عمل کند.

وی تشریح کرد: درخواست ما این است که حوزه بهداشتی وزارتخانه بهداشت و درمان، برجسته تر از دیگر حوزه ها در دولت دوازدهم عمل کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تولید و تثبیت نرخ ارز، مسکن، خودرو، فساد اداری، اجتماعی و بانکی از جمله موضوعاتی است که در حوزه حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت فرهنگی کشور و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های مجلس دوازدهم برشمرد و افزود: در ساماندهی این دو حوزه، دولت و مجلس باید تلاش کنند تا هم بدون محدودیت‌های دست و پا گیر، فضای درستی ایجاد و دسترسی‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و هم آسیب‌های ناشی از آن کاسته شود.

ذوالنوری درباره آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: به طور معمول در مجلس دو فراکسیون سیاسی داریم، اما با توجه به تنوعی که میان نیرو‌های انقلاب شکل گرفت، پیش بینی می‌شود سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان