Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن تلگرام این روز‌ها به‌عنوان اولین پیام‌رسان موجود در میان ایرانیان جا افتاده و محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران مختلف پیدا کرده است. روزانه صدها پیام مختلف را از جمله عکس، فیلم، فایل و پیام‌های متنی، از چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های مختلف توسط این پیام‌رسان دریافت می‌کنید و این موضوع باعث پرشدن حافظه داخلی دستگاه شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی تی رسان: با پر شدن حافظه داخلی، اپلیکیشن تلگرام دیگر نمی‌تواند فایل‌های جدید شما مانند فیلم‌ها و عکس‌های‌تان را دانلود و ذخیره کند، از همین رو تمامی فایل‌های دریافتی همه به صورت بارگذاری نشده به شما نمایش داده می‌شوند. در این حالت حتی با کلیک بر روی فایل و دانلود آن می‌بینید که هیچ اتفاقی نمی‌افتد و در همان حالت قبل باقی می‌ماند.

برای حل مشکل باز نشدن عکس‌ها، فیلم‌ها و دیگر فایل‌ها در تلگرام باید سراغ حافظه داخلی خود بروید و فضای خالی لازم را برای دیتا‌ی تلگرام ایجاد کنید. برای این کار مراحلی را که در ادامه برای‌تان توضیح داده‌ایم، به‌ترتیب دنبال کنید:

تلگرام‌ را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
یک برنامه فایل منیجر (ترجیحا ES File Explorer) باز کنید.
وارد حافظه داخلی گوشی شوید و از آن‌جا پوشه Telegram را پیدا کنید.
فولدر Telegram را به‌طور کامل پاک کنید. با انجام این کار تمامی فایل‌هایی که دانلود کرده‌اید در تلگرام پاک خواهند شد. البته فایل‌هایی که آن‌ها را دانلود و بعد ذخیره کرده‌اید-، در پوشه دانلود امن می‌مانند. در پایان تلگرام را اجرا کنید. در این حالت باید به راحتی قادر به دانلود فایل‌های جدید باشید.

اگر هنوز هم مشکل دانلود نشدن فایل‌ها در تلگرام را دارید، مراحل زیر را به‌ترتیب طی کنید:

وارد منوی تنظیمات شوید و از قسمت Apps، بر روی تلگرام کلیک کنید.

با باز شدن صفحه جدید، وارد بخش Storage شوید. (ممکن است برای برخی مدل‌ها این منو وجود نداشته باشد و به طور مستقیم به تنظیمات دسترسی داشته باشید.)
در صفحه باز شده دو گزینه Clear Cache و بعد Clear Data را بزنید.

بعد از تمام شدن فرآیند، اپ را باز کنید. در این صورت باید یک‌بار دیگر مانند ابتدا شماره گوشی خود را وارد کنید تا وارد تلگرام شوید.

اگر همچنان با دو بخشی که در بالا آموزش دادیم، نتوانستید مشکل دانلود نشدن فیلم‌ و عکس‌های تلگرام را حل کنید، آخرین راه‌حل ما پاک کردن کلی اپلیکیشن تلگرام و نصب دوباره آن است.

نظر شما درباره این آموزش چیست؟ آیا شما هم در دانلود عکس و فیلم در تلگرام به مشکل برخورده‌اید؟

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند