Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، چند نفر که یسوار بر یک خودرو بودند، به صورت دو زن با حجاب در بیرون مسجدی در ساوتهمپتون با تظاهر به اسید پاشی، آب پاشیده اند.


پلیس بریتانیا می گوید تحقیقات در این مورد آغاز شده و پلیس این حرکت را با عنوان «جرائم ناشی از نفرت» پیگیری خواهد کرد.


فیلم های دوربین مداربسته نشان می دهد که ماشینی سیاه در مقابل این زنان از سرعت خود می کاهد و سپس مایعی را به صورت آنها می پاشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو زن به شدت وحشت زده می شوند. لحظاتی بعد متوجه می شوند که آنچه به صورت آنها پاشیده شده، آب است.


به گزارش یورونیوز، پس از این اتفاق متولیان این مسجد در حومه ساوتهمپتون اعلام کردند که نمازگزاران و بخصوص زنان بیشتر احتیاط کنند.


در ماه های اخیر چندین رشته اسیدپاشی در لندن رخ داده است. در چند مورد از این اسیدپاشی ها، قربانیان مسلمان بوده اند و همین موضوع باعث ایجاد وحشت در میان مسلمانان و ترس از اسلام هراسی در میان آنان شده است.


حملات اخیر باعث شد تا دولت بریتانیا خواستار اقدامات کنترلی شدیدتر و تصویب قوانین برای جرم اسیدپاشی و جرائم ناشی از نفرت شود. تا جایی که امبر راد، وزیر کشور بریتانیا از احتمال در نظر گرفتن حکم حبس ابد برای اسیدپاشی خبر داده است.


در بازبینی قوانین، تدابیری برای کنترل دسترسی به موادی چون اسید نیز لحاظ خواهد شد. همچنین قاضی اختیار پیدا خواهد کرد حکم حبس ابد نیز برای اسید پاشان صادر کند. وزیر کشور بریتانیا در حمایت تلویحی از چنین مجازاتی با اشاره به تغییر زندگی قربانیان پس از این حادثه و خانه نشین شدن آنها گفت: «صریح بگویم حبس ابد (محرومیت مادام العمر) نباید فقط شامل حال قربانیان اسیدپاشی باشد.»

ویدئو

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس تایید رسانه‌های محلی، شمار قربانیان فرونشست بخشی از بزرگراهی در استان گوانگ‌دونگ چین به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

این حادثه دیروز (چهارشنبه) و ناشی از رانش زمین در بخش «چایانگ» بزرگراه ماژووا رخ داد. به نوشته شینهوا، فرونشست مسافتی به طول ۱۷.۹ متر و منطقه‌ای به وسعت ۱۸۴.۳ مترمکعب را دربرمی‌گیرد.

شینهوا همچنین اعلام کرده است که تاکنون دست کم ۴۸ نفر در این حادثه جان باخته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند. شمار قربانیان دیروز ۲۴ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 6095219

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • این ویتامین‌هادر کاهش یبوست موثر هستند
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو