Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:01:13 GMT

تامین اجتماعی نیروی متخصص فنی و مهندسی جذب می کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۸۵۲۸

تامین اجتماعی نیروی متخصص فنی و مهندسی جذب می کند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، علی فرج زاده ها اظهار کرد: دفتر فنی و مهندسی این سازمان به منظور پیگیری و اجرای سیاست های سازمان تامین اجتماعی در پروژه های ساخت و ساز، نیازمند ارتقای کیفیت، زمان اجرایی و بودجه و هزینه واقعی پروژه هاست.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به سه هدف یادشده، ملزم به بسترسازی و ایجاد ساختار تشکیلاتی جدید شدیم، گفت: بر اساس ساختار جدید، تکمیل بدنه کارشناسی و تامین نیروی انسانی متخصص، در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ساختار جدید تشکیلاتی، ٣٣ نیروی کمی و کارشناسی لحاظ شد که با توجه به نیروهای موجود، جذب ٢٠ کارشناس متخصص دیگر ضروری به نظر می رسید.
فرج زاده ها تصریح کرد: جذب نیروی انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، در پنج گروه تخصصی و حرفه ای شامل برنامه ریزی و توسعه، طراحی و محاسبات، نظارت و کنترل پروژه، نظارت بر تعمیرات و نگهداری و پیمان و قراردادها و همچنین در دو معاونت شامل طرح و برنامه و نظارت دیده شده است.
وی افزود: جذب نیروی متخصص این دفتر، از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران، مکانیک، برق، معماری، تجهیزات پزشکی، شهرسازی و حسابداری و حقوق و صرفا از طریق فراخوان عمومی و انجام مصاحبه فنی و تخصصی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی یادشده، حداقل هفت سال تجربه کاری مرتبط و حداکثر ٣٥ سال سن باشند، گفت: کیفیت سوابق برای دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، بسیار مهم است.
مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این دفتر درصدد است به طور ضابطه مند، نیروهای صد در صد کیفی را جذب کند.
براساس آمار، سازمان تامین اجتماعی اکنون حدود 70 هزار نیروی انسانی دارد که این شمار به 42 میلیون بیمه شده 18 نوع خدمت ارائه می دهند.
اجتمام ** 7268 ** 1776
تنظیم: مهناز بیرانوند ** انتشار: لیلا خطیب زاده
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام اول مردادماه ۱۴۰۳ می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند از تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی https://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی به این شرح است:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی/علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر) :

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحا سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مدیریت، علوم اطلاعات، مهندسی صنایع

مهارت‌های عمومی  مورد نیاز: مسلط به آفیس، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم