Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:34:39 GMT

اين شما و اين هم کنسول بازي جديد آتاري: Ataribox

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۹۷۰۲

خبرگزاري آريا - تصويري که مي بينيد، تصوير کنسولي است به نام Ataribox. کنسولي از جانب آتاري، شرکتي که براي سال ها از بازار کنسول هاي خانگي فاصله گرفته بود. آتاري مدتي پيش در ماه ژوئن اعلام کرد که قصد بازگشت به اين بازار را دارد و پروسه ساخت کنسول جديدش را چند وقتي است که شروع کرده.
اين شرکت اخيرا ايميلي را به مشترکين خود فرستاده و تصاوير اين کنسول را در اختيار آنان قرار داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چيزي که فعلا مي دانيم، اين است که اين کنسول Ataribox نام دارد و داراي 4 پورت USB، پورت HDMI و ورودي کابل شبکه است. اما اين کنسول اصلا از پس انجام چه کار هايي بر مي آيد؟ فعلا کسي چيزي نمي داند!

در حال حاضر اطلاعات بسيار اندکي از اين کنسول در دسترس است که در ادامه آن ها را ليست کرده ايم.
آتاري باکس هم توانايي اجراي بازي هاي کلاسيک را دارد، هم از پس اجراي بازي هاي جديد بر مي آيد.ظاهرا دو نسخه از اين کنسول وجود دارد، نسخه اي با طرح چوب و نسخه ديگري با رنگ سياه و قرمز.همان طور که اشاه کرديم، در اين کنسول 4 پورت USB، يک پورت HDMI، يک جايگاه SD Card و يک ورودي کابل شبکه تعبيه شده.پنل جلويي اين کنسول، يا از جنس شيشه است و يا از جنس چوب.اما نکته عجيب اين است که در اين تصاوير، هيج جايي براي ورود ديسک يا کارتريج ديده نمي شود. شايد آتاري تصميم گرفته که راه نينتندو را دنبال کند و کنسولي مشابه NES Classic Edition توسعه دهد. NES Classic Edition کنسولي بود که سال پيش عرضه شد و قادر بود يک سري از بازي هاي قديمي کنسول NES را که به طور پيش فرض در حافظه اش قرار داشتند، شبيه سازي و اجرا کند.
ولي در ايميل ارسالي ذکر شده که اين کنسول قادر به اجراي بازي هاي جديد هم هست. اما منظور از اين بازي هاي جديد چيست؟ بازي هاي AAA يا بازي هاي اندرويدي؟ شايد Ataribox در عين شباهت به NES Classic Edition، کنسولي اندرويدي هم باشد.

به هر حال، هنوز نه اطلاعاتي در مورد قيمت اين کنسول داريم، نه از جزئيات سخت افزاري آن با خبريم و نه مي دانيم که اصلا اين کنسول کي قرار است به بازار عرضه شود. ظاهرا آتاري قصد دارد که قدم به قدم ما را با کنسول جديدش آشنا کند و در اين مرحله، به نشان دادن يک سري رندر از طرح نهايي بسنده کرده.
ظاهرا هدف آتاري از معرفي کنسولش به اين شيوه، اين است که در هر قدم از گيمر ها بازخورد بگيرد تا بتواند کنسولي باب ميل آنان را توسعه دهد. در نتيجه طرح نهايي Ataribox ممکن است با اين رندر ها تفاوت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از گردونه این مسابقات کنار رفت تا اولین جام فصل را از دست بدهد.

دریافت 253 MB

دیگر خبرها

  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • خلاصه بازی نیوانگلند ۱ - ۴ اینترمیامی
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱