Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:41:50 GMT

خدابخشی و اسبقی در آستانه بازگشت به تیم ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۱۱۶۰

خدابخشی و اسبقی در آستانه بازگشت به تیم ملی تکواندو

خدابخشی و اسبقی قهرمانان تکواندوی جهان که به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، حضور در مسابقات جهانی 2017 را از دست دادند، در نشستی با حضور دبیر فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو شرکت کردند.
«آرش فرهادیان» رئیس سازمان تیم های ملی روز یکشنبه در این خصوص به ایرنا، گفت: خدابخشی و اسبقی از قهرمانان ارزشی تکواندوی ایران از لحاظ فنی و اخلاقی هستند و به هیچ عنوان نمی خواستیم روبه روی آنان قرار گرفته و جلسه انضباطی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا روز گذشته نشستی را برای بررسی مشکلات ایجاد شده برگزار کردیم و این دو تکواندوکار توضیحاتی در خصوص مسائل ایجاد شده ارائه کردند.
فرهادیان با اشاره به اینکه اسبقی پذیرفت نباید در آستانه مسابقات جهانی مصاحبه انجام می داد و به حاشیه بردن فدراسیون تصمیم درستی نبود، توضیح داد: خدابخشی نیز اعلام کرد که مبارزه نکردنش در مسابقات انتخابی تیم ملی به دلیل برخی فشارهای بیرونی بوده است.
رئیس سازمان تیم های ملی با تاکید براینکه این دو تکواندوکار مطالبات و خواسته هایی دارند، گفت:به امیدخدا تمامی مسائل به زودی حل می شود تا خدابخشی و اسبقی بتوانند با صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی بازگردند.
وی در خصوص نظر «مهدی بی باک» سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران برای بازگشت خدابخشی و اسبقی، عنوان کرد: پیش از این با بی باک صحبت کرده ام و برای سرمربی تیم ملی رعایت نظم از همه چیز مهمتر است و امیدوارم با تمامی این تفاسیر هرچه زودتر شاهد حضور این دو تکواندوکار در تیم ملی باشیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میزاییان**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به بازگشت ۲۳۹ واحد غیر فعال بخش کشاورزی به چرخه تولید، بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۹ واحد غیر فعال بخش کشاورزی که ۱۶ واحد آن واحد پرورش مرغ گوشتی بود به چرخه تولید بازگشت.

سید عماد شاهرخی‌ سیزدهم اردیبهشت در نشست با مدیرکل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور اراضی کشور با اشاره به افزایش تولید در بخش کشاورزی اظهار کرد: تولید گندم از ۱۲۳ هزار تن دولت دوازدهم  به ۵۳۰ هزار تن در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است، در حوزه  گلخانه هم سطح زیر کشت از ۷۸ به ۱۳۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی سطح زیر کشت دانه‌های روغنی از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار به ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ضایعات یکی از چالش‌های بخش کشاورزی استان است، بیان کرد: برای رفع این مشکل باید از ادوات به روز در حوزه برداشت استفاده کرد.

به گفته شاهرخی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در بخش کشاورزی باعث تامین ادوات و تجهیزات مورد نیاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد را در استان داشتیم، گفت: ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد  معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

شاهرخی با بیان اینکه سالانه ۴۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان داریم که ۳۰ درصد بیشتر  از نیاز استان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ تن مرغ مازاد در استان ذخیره سازی شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۲۳ درصد از اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ۱۸ تا ۲۰ درصد از تولید ناخالص استان هم مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:  از ۳۰ هزار اشتغالی که سال گذشته در سامانه رصد  ثبت شده بود ۳۱۰۰ مورد مربوط به بخش کشاورزی بود.

به گفته شاهرخی در دولت سیزدهم ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت