Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس پليس تهران از دستگيري 600 فروشنده مواد مخدر و همچنين ارازل اوباش طي 24 ساعته اخير در محلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، سردار حسين ساجدي‌نيا در حاشيه طرح سراسري دستگيري ارازل اوباش، مزاحمين محلات و همچنين خرده‌فروشان مواد مخدر تهران بزرگ گفت: به‌صورت همزمان دو طرح طي 24 ساعت گذشته براي دستگيري ارازل اوباش و همچنين مزاحمين محلات شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: برخورد با ارازل اوباش سطح محلات تهران در دستور کار پليس قرار گرفته و افرادي که بيشتر در نزاع‌ها و درگيري ها و همچنين فروش مواد مخدر نقش داشتند، دستگير شده‌اند.
رئيس پليس تهران با اشاره به شناسايي 140 نقطه پرخطر در سطح شهر تهران اظهار کرد: 140 نقطه پرخطر تهران ابتدا شناسايي و پس از آن ارازل اوباش و همچنين فروشندگان مواد مخدر آن دستگير شدند.
وي با ارائه آماري از تعداد افراد دستگير شده در دو طرح همزمان پليس اظهار کرد: طي اجراي اين دو طرح 600 تن دستگير شده همچنان طرح جمع‌آوري ارازل اوباش را ادامه خواهيم داد.
سردار ساجدي‌نيا از تقليل نقاط پرخطر شهر تهران طي سال‌هاي اخير خبر داد و خاطرنشان کرد: سال‌هاي گذشته بيش از 350 نقطه آلوده در سطح شهر تهران وجود داشت که اکنون اين نقاط به 140 نقطه آلوده تقليل يافته است.
وي در رابطه با ميزان مواد مخدر کشف شده از افراد دستگير شده در دو طرح اخير پليس گفت: افراد دستگير شده بيشتر خرده‌فروشان مواد مخدر هستند که هرکدام از آنها بيش از 10 گرم مواد مخدر صنعتي و سنتي در اختيار داشتند.
سردار ساجدي نيا ادامه داد: افراد دستگير شده تحويل مراجع قضايي شده تا احکام آنها صادر شود.
رئيس پليس تهران با ارائه درخواستي از شهروندان تهراني تصريح کرد: درخواست ما اين است که شهروندان ارازل و اوباش و همچنين معتادان سطح محلات خودرا که با آنها برخورد مي‌کنند به 110 اطلاع داده تا نسبت به جمع‌آوري آنها اقدام شود.
سردار ساجدي‌نيا از وجود 13 پاتوق فعال در سطح شهر تهران خبر داد و بيان کرد: در سطح شهر تهران علاوه بر 140 نقطه پرخطر 13 پاتوق اصلي فروشندگان مواد مخدر شناسايي و در حال برخورد با اين نقاط هستيم.
وي با ارائه آماري از ميزان کشفيات مواد مخدر در سطح شهر تهران طي 4 ماهه اخير تصريح کرد: طي 4 ماهه گذشته 7 تن مواد مخدر کشف شده و در اين راستا عوامل 19 باند را شناسايي و دستگير کرده‌ايم.
وي در رابطه با وضعيت افراد دستگير شده در دو طرح اخير پليس اذعان کرد: نفراتي که اکنون دستگير شده‌اند بيشتر واسطه بين قاچاقچيان و خريداران مواد مخدر بوده‌اند.
سردار ساجدي‌نيا در رابطه با انتقادات مطرح شده مبني بر حضور معتادان متجاهردر محدوده ميدان امام حسين گفت: افرادي که در محدوده ميدان امام حسين هستند معتادان متجاهر بوده و اينها فروشندگان مواد مخدر نيستند.
ساجدي‌نيا ادامه داد: بدون شک برخورد با معتادان متجاهر نيز در برنامه کاري پليس قرار داشته و اين افراد نيز از سطح محدوده پاکسازي مي‌شوند.
وي با انتقاد از کمبود کمپ ترک اعتياد در سطح شهر تهران اظهار کرد: در شرايطي که وجود 12 هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران وجود دارد، تعداد کمپ‌هاي موجود بسيار اندک است به همين خاطر نيز معتادان پس از گذشت سه ماه از حضور در کمپ‌ها بار ديگر به سطح شهر بازمي‌گردند.
رئيس پليس تهران افزود: هر معتاد متجاهر بايد حدود 1 سال براي پاکسازي کامل و ماندگاري ترک در کمپ‌ها نگهداري شود اما اکنون اين امکان براي ما وجود ندارد.
سردار ساجدي‌نيا با بيان اينکه ارازل اوباش دستگير شده ارازل سطح 1 نيستند، خاطرنشان کرد: افرادي که اکنون دستگير شده‌اند ارازل سطح 1 نبوده و بيشتر آنها را نفراتي تشکيل مي دهند که ارازل اوباش سطح 3 هستند.
وي با اشاره به دستگيري يک زن در پرونده ربودن کودک 3 ساله تهراني گفت: در پرونده ربوده شدن يوسف کودک 3 ساله، يک زن دستگير شد و اکنون اقدامات به منظور يافتن اطلاعات بيشتر در رابطه با وضعيت اين زن ادامه دارد.
سردار ساجدي‌نيا در خصوص اقدامات پليس به‌منظور مشخص کردن وضعيت پرونده ربوده شدن نوزاد 8 ماهه اذعان کرد: به دليل سهل‌انگاري پدر اين کودک ،خودروي وي به همراه نوزاد ربوده شده و درخواست ما اين است که والدين دقت بيشتري داشته باشند.
رئيس پليس تهران با ارائه درخواستي از شهروندان تهراني، اظهار کرد: درخواست ما اين است که اگر شهروندان سرنخي از نوزاد 8 ماهه تهراني کشف کردند موضوع را هرچه سريع تر به پليس اطلاع دهند.
انتهاي پيام/




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آزادی پسربچه ۶ ساله از چنگال آدم ‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش گرم خانواده‌اش خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۹:۵۰ عصر روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال خبر آدم‌ربایی پسر بچه‌ای ۶ ساله از جلوی منزل پدرش در یکی از محلات شهر بندرعباس دریافت شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای پسربچه‌ای ۶  ساله به نام “محمد صدیق” را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به استان زاهدان اعزام و سرانجام  در یک عملیات ضربتی موفق شدند کودک ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در اقدامی غافلگیرانه دو گروگانگیر را که متواری شده و در شهرستان رودان مخفی شده بودند دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی و مواد مخدر عنوان کردند.

جاویدان با اشاره به اینکه کودک ربوده شده تحویل پدر وی شده تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و به آن‌ها اجازه جولان نخواهد داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد