Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:08:15 GMT

مشارکت جدی در پروژه احیای صنعت شالبافی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۰۰۲۱

مشارکت جدی در پروژه احیای صنعت شالبافی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی میرزایی در نشست طرح احیای صنعت شالبافی کرمان، ساخت دستگاه جدید شالبافی با بهره وری بالا و کیفیت مناسب را از نقاط قوت شرکت کرمان مجازی دانست و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری مصمم به مشارکت جدی در پروژه احیای صنعت شالبافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: گامی که کرمان مجازی برای احیای صنعت شالبافی برداشته، در جهت توسعه استان، اشتغال زایی و حفظ فرهنگ اصیل کرمانست که دهه های متمادی به دست فراموشی سپرده شده بود و هم اکنون با ایده استاندار احیا شده است.
میرزایی تصریح کرد: در این مسیر قرار است بهزیستی، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید نیز مسئولیت هایی داشته باشند و معرفی مددجو و تامین تسهیلات ارزان قیمت از جمله این مسئولیت هاست.
وی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه ی این صنعت در سایر نقاط استان و هم چنین فروش محصول تولیدی نیز از معین های اقتصادی استان کمک خواهیم گرفت، یادآور شد: خوشبختانه امروز با فضایی که در استان حاکم است شرکت های بزرگ اقتصادی به رونق کسب و کارهای کوچک و کم هزینه و انجام مسئولیت های اجتماعی خود بیش از گذشته روی آورده اند و این اقدامی است که استان کرمان را به عنوان یک استان الگو و نمونه مطرح ساخته است.


مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمان با بیان این که برای احیای صنعت شالبافی از هیچ همکاری مضایقه نخواهیم کرد، گفت: نگاه ما به این محصول، نگاهی صادرات محور است و با قابلیت ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد، از جمله کارخانه کرک بافت که به تازگی احیا شده، می توانیم زنجیره ی تولید تا بازار مصرف را تکمیل کنیم.
وی افزود: در کرمان سه هزار زن سرپرست خانوار وجود دارد و احیای صنعت شالبافی می تواند به اشتغال و درآمد زایی و رونق اقتصاد استان، کمک بزرگی کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان