Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آپديت بعدي ويندوز 10 که با نام نسخه Autumn يا Fall به معناي پاييز از آن ياد مي شود قطعا امکانات تازه اي را در خود خواهد داشت و در کنار اينها البته يکي از قديمي ترين برنامه هاي خود يعني Paint را از دست مي دهد.
اين اپليکيشن که نخستين بار همراه با Windows 1.0 در سال 1985 ميلادي منتشر شد يکي از نخستين ويرايشگرهاي گرافيکي است که در اختيار کاربران قرار گرفت و به بخشي کليدي و اصلي در محيط ويندوز بدل گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته استفاده از واژه «منسوخ» در خبر مايکروسافت بسياري از کاربران و حتي منابع خبري را به اشتباه انداخت و اين تصور را به وجود آورد که ديگر اثري از اين برنامه محبوب نخواهيم ديد. به دنبال اين موضوع، موجي از اعتراض در شبکه هاي اجتماعي به وجود آمد و نهايتاً «مگان ساندرز» مدير بخش سه بعدي مايکروسافت مجبور به شفاف سازي شد.
به گفته ساندرز، MS Paint به طور کامل از بين نمي رود و فقط به صورت پيش فرض در ويندوز 10 حضور نخواهد داشت. در عين حال، قابليت هاي اساسي اين برنامه به نرم افزار Paint 3D اضافه شده و خود برنامه اصلي در ويندوز استور به صورت رايگان در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

گفتنيست مايکروسافت در به روز رساني Creators update ويندوز 10 که در ماه آوريل عرضه کرد نسخه جديدي از اين ويرايشگر را تحت عنوان Paint 3D معرفي نمود که در کنار نسخه قبلي نصب مي گردد و دربرگيرنده ابزارهايي براي ساخت تصاوير سه بعدي و همچنين برخي ويرايشگرهاي دو بعدي است.
در کنار MS Paint، برنامه هايي نظير Outlook Express، اپ Reader و Reading list هم در نسخه پاييز creators update يا حذف مي شوند يا اينکه به روز رساني نخواهند شد.
لازم به ذکر است هنوز نمي دانيم مايکروسافت دقيقا چه زماني اين اپليکيشن را از ويندوز حذف کرده و به استور اضافه مي کند، اما احتمالاً با ارائه آپديت پاييزه مايکروسافت تکليف همه چيز مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و دومین حراج شمش طلا روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!