Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-06@14:20:00 GMT

خانم نامداری ای کاش آن فیلم را منتشر نمی کردید...

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۵۹۷۶

سخنان خلاف واقع آزاده نامداری موجی از بی اعتمادی را رقم زده است و بسیاری از جوانان در بهت رفتارهای سلبریتی های جامعه خود به سر می برند، بهتی که در کنار تناقضات فاحش در عمل و رفتار شخصیت های جامعه از سیاستمدارانی که در مذمت غرب می گویند و خود گرین کارت آمریکا را دارند تا هنرمندانی که از دین و ایمان و عفاف می گویند اما خود ناقض آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه غبیشاوی، نامه نیوز: امام علی(ع) در بخشی ازنامه اش به مالک اشتر می نویسد: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.

آزاده نامداری بار دیگر در رسانه ها جنجالی شد، تصاویر وی با پوششی متفاوت از آنچه تاکنون از وی در رسانه ها منتشر شده بود دست به دست چرخید و به سوژه جک و فحاشی و عقده گشایی عده ای در اینستاگرام و تلگرام تبدیل شد تا سیلی از القاب و الفاظ غیراخلاقی و نادرست برخواسته از ناآگاهی افراد جامعه روانی کسی شود که نه تنها یک زن است بلکه یک مادر و همسر است.

عکس برداری مخفیانه و بدون اطلاع از زندگی خصوصی و روابط افراد و انتشار آن در رسانه ها امری مذموم و ناپسند است و بدتر از آن قضاوت ها و برداشت های شخصی افرادی که ناآگاهانه آزاده نامداری را به واسطه پوشش نماد یک انسان کامل و بدون هیچ عیب و گناهی می پندارند.

هرچند این اولین بار نبود، از روزی که نامداری به عقد فرزاد حسنی درآمد تا روزی که روی آنتن زنده اختلاف نظر این دو مجری مشهور علنی شد تا روزی که با سجاد عبادی ازدواج کرد و تصویری از چشم ورم کرده اش را در اینستاگرام منتشر کرد همگی باعث شد که مردم در جریان جزئیات زندگی این مجری محبوب قرار بگیرند و حواشی پیرامون وی پررنگ تر از هر سلبریتی دیگری خودنمایی کند.

اکنون قصد نداریم به این موضوع بپردازیم که چرا آزاده نامداری تصمیم میگیرد در خارج از کشور در کنار همسر و فرزندش از پوشش متفاوتی استفاده کند، چرا که آزاده نامداری نیز همانند همه دیگر افراد جامعه می تواند برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. نگارنده به دنبال آن است که از امری ناپسندتر و مذموم تر در جریان اخیر آزاده نامداری بنویسند، پدیده خلاف واقع گویی.

ای کاش آزاده نامداری به آن سرعت ویدئویی پاسخ خود را به انتشار این تصاویر منتشر نمی کرد تا این چنین اشتباهات فاحشی را مرتکب نشود. آزاده نامداری در واکنش به انتشار این تصاویر صحبت هایی را مطرح می کند که دقیقا برخلاف آن چیزی است که در تصاویر نمایان است و همین موضوع موجی از واکنش و شاید بهتر بگویم شوک زدگی را در جامعه به همراه داشته است.

کاربران اینترنتی دیگر از یکدیگر نمی پرسند چرا آزاده نامداری در سوئیس حجاب نداشته است، اکنون از خود می پرسند چرا به وضوح سخنان خلاف واقع مطرح کرده است و مثلا عنوان کرده در میان محارمش بوده در حالی که تصاویر نشان می دهد وی در مکان عمومی حضور دارد.

سخنان خلاف واقع آزاده نامداری موجی از بی اعتمادی را رقم زده است و بسیاری از جوانان در بهت رفتارهای سلبریتی های جامعه خود به سر می برند، بهتی که در کنار تناقضات فاحش در عمل و رفتار شخصیت های جامعه از سیاستمدارانی که در مذمت غرب می گویند و خود گرین کارت آمریکا را دارند تا هنرمندانی که از دین و ایمان و عفاف می گویند اما خود ناقض آن هستند.

جوانان ایرانی امروز بیش از گذشته سرخورده و بی اعتماد شده اند، ای کاش هنرمندان سلبریتی ها و همه کسانی که در جامعه شناخته شده هستند با پذیرش چارچوبی که در آن به انتخاب خود قرار گرفته اند یا نقاب از صورت برداشته و از مواضع و اقدامات خود دفاع کنند یا بر سر انتخاب خود بایستند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید

سرمربی منچستریونایتد باور دارد که برونو فرناندز در این تیم خوشحال است و از حرف های او به شکل اشتباه برداشت شده است. 

طرفداری | برونو فرناندز به خبرنگاران پرتغالی گفت که پس از پایان تلاش برای قهرمانی در یورو 2024 به همراه تیم ملی کشورش، گزینه های خود را بررسی خواهد کرد. شایعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد یونایتد حاضر است هر بازیکنی را در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب، به فروش برساند. 

بیشتر بخوانید: برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

اریک تن هاخ که خودش آینده مشخصی در منچستریونایتد ندارد، قاطعانه می گوید که فرناندز برای فروش نیست و این بازیکن 29 ساله در اولدترافورد می ماند. او در پاسخ به صحبت های خروج فرناندز گفت:

از حرف های او بد برداشت کردید. می دانم او از حضور در اینجا بسیار خوشحال است. مسئولیت پذیری یکی از بزرگترین خصوصیاتی است که فوتبالیست های سطح بالا باید درون خودشان داشته باشند. برونو همیشه در دسترس است، هرگز بازی را (بی دلیل) از دست نمی دهد، همیشه سطح خوبی از خودش نشان می دهد و انرژی را به تیم منتقل می کند. چنین خصوصیاتی برای موفقیت ضروری هستند.

 

برونو یک مبارز واقعی است. به عنوان مثال، سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی با برایتون بازی کردیم، با مچ پایی بازی کرد که به شدت مصدوم بود و باورمان نمی شد او چنین کاری کرده است. او الگوی بسیار خوبی برای سایر بازیکنان محسوب می شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران