Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:42:53 GMT

وقتی چاه‌ها آب را می‌بلعند!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۶۷۶۶

وقتی چاه‌ها آب را می‌بلعند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از حفر چاه کشاورزی در حریم چاه‌های آب شرب روستایی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران گفت: 19 حلقه چاه کشاورزی در حریم چاه‌های آب شرب روستایی در استان حفر شده است.

وی ادامه داد: این چاه‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز، دلفان، کوهدشت و پلدختر قرار دارند که شرکت آب منطقه‌ای به عنوان متولی باید برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها و بارها در این زمینه با شرکت آب منطقه‌ای استان مکاتبه کرده‌ایم و انتظار داریم هر چه سریع‌تر برخورد شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار کرد: مالکان این چاه‌ها به مراتب بیش از پروانه بهره‌برداری آب برداشت می‌کنند و همین سبب می‌شود که آب چاه‌های شرب روستایی کم شود و روستائیان با کمبود آب شوند. به عنوان نمونه در روستای گل‌بهار الیگودرز در فاصله 90 متری چاه شرب روستایی، چاه عمیق حفر شده و جالب اینجاست که پروانه بهره‌برداری داشته و این جای سوال دارد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: حداقل فاصله چاه آب شرب روستایی با کشاورزی باید 450 متر باشد که در برخی از چاه‌ها این فاصله به مراتب کمتر است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران