Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به اجرای ۲۵ هزار طرح در کشور اشاره کرد و گفت: ۱۱ باب بیمارستان در مناطق محروم کشور با هزار و ۲۰۰ تخت در حال اجرا است که نزدیک ۶ مورد آن تاکنون تحویل شده مابقی نیز در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد مخبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خرم آباد اظهارداشت: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کل کشور 25 هزار طرح را اجرا و یا در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قریب هشت هزار میلیارد تومان کار به مدل بنیاد برکت در حال اجرا است و یا انجام شده است برای مثال تاکنون هزار و 100 مدرسه در سطح کشور احداث شده که هم اکنون 800 مدرسه آن تحویل شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: در بحث مساجد و مراکز فرهنگی نیز 830 مرکز فرهنگی مرکزی داشته‌ایم که 600 مورد از آنها مسجد است و عمدتاً در مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: با مشارکت بنیاد مسکن 21 هزار و 500 مسکن محرومان در روستاها یا احداث شده و یا در دست ساخت است و تقریباً هزار و 279 طرح زیر بنایی در حوزه برق رسانی ، آبرسانی، پل سازی، پاسگاه انتظامی داریم.

مخبر گفت: از مجموع چهار هزار روستای کشور در دو هزار روستا همه مسائل آنها حل شده است در دو هزار روستای دیگر بین 40 تا 70 درصد کار انجام شده که امیدواریم بقیه کار نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: در بحث خدمات بیمه ای نیز 255 هزار فقره انوع بیمه نامه برای افراد روستایی محروم ایجاد شده است و نزدیک 1000 زوج ناباروار را تحت درمان قرار دادیم که از 182 خانوار موفق بودن و از این تعداد خانوار 65 کودک به دنیا آمده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطر نشان کرد: 11 باب بیمارستان در مناطق محروم کشور با هزار و 200 تخت در حال اجرا است که نزدیک شش مورد آن تاکنون تحویل شده است مابقی نیز در حال تکمیل است.

وی اظهارداشت: 88 مرکز جامع سرطان و 42 مرکز جامع سلامت در مناطق محروم کشور با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومانی در حال ساخت یا تمام شده‌اند.

مخبر افزود: در بخش دارو نیز داروهای ضد سرطان بسیار پیشرفته‌ای را تولید کردیم که فقط در سال گذشته ازجهت داروهایی که ما تولید کردیم نزدیک 140 میلیارد تومان از جیب بیمارستان سرطانی کمتر رفته است.

در حال تکمیل...

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور