Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای ترویج فرهنگ انقلابی در بین دانش‌آموزان است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی فرصتی برای ترویج فرهنگ انقلابی در بین دانش‌آموزان است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود به حدی که دانش‌آموزان اندوخته‌ها و آموخته‌های خود را به دوستان و آشنایان خود انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک روز دختر و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) افزود: تمام امید ما به دانش‌آموزان و جوانان نسل آینده است و انتظار داریم که دانش‌آموزان ما از سیره معصومان الگوگیری کرده و در زندگی خود این فرهنگ ارزشمند و معنوی را ترویج دهند، چرا که رسیدن به پیشرفت و تعالی زمانی محقق می‌شود که زندگی و سیره بزرگان در زندگی ما جای بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه امروزی ما نیازمند دخترانی انقلابی است تا بتواند به رشد و تعالی برسد و در فعالیت‌ها و جوانب فرهنگی پیشگام باشد که به همین منظور امیدواریم نونهالان بسیجی و انقلابی ما با فعالیت‌ در برنامه‌های فرهنگی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

عاملی بیان کرد: نیاز است که مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در ایجاد فضا و بسترهای مناسب در این اردوها جدیت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و دانش‌آموزان را به استفاده صحیح از فضای مجازی به عنوان ترویج دهنده فرهنگ انقلابی سوق دهند تا بتوانیم از این طریق شاهد انتشار مسائل دینی، فرهنگی و مذهبی توسط دانش‌آموزان در شبکه‌های مجازی باشیم.

وی تصریح کرد: نقش خانواده‌ها نیز همانند معلمان و مربیان آموزشی در امر تربیت و پرورش دانش‌آموزان حائز اهمیت بسیار است، چرا که هر دانش‌آموزی بیشترین اوقات خود را در خانه می‌گذراند و هر موضوعی می‌تواند نقش اساسی در تربیت فرزند داشته باشد و آن را به آن سمت پیش ببرد.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری