Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس مرکز توسعه الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ساز و کارهاي فعاليت الکترونيکي را محدود به تلفن ثابت دانست. به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران پويا، دکتر نظامعلي صادق‌زاده رئيس مرکز توسعه الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت با بيان اين که دستورالعملي که اکنون در زمينه تجارت به آن عمل مي‌شود و عملياتي است در حوزه تلفن ثابت است، گفت: فعاليت‌هايي که اکنون در فضاي مجازي صورت مي‌گيرد با ساز و کارهاي خود شرکت‌ها ايجاد مي‌شود و ما در وزارتخانه مي‌خواهيم آنها را بسط بدهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در حالي که از عدم وجود برنامه تدوين شده براي استفاده از بسترهاي موجود سخن مي‌گفت، يکي از چالش‌هاي موجود در اين بخش را نهادهاي نظارتي در شبکه‌هاي اجتماعي دانست.
صادق‌زاده ازمحاسن تجارت الکترونيک را صرفه‌جويي و راحتي براي مردم دانست و افزود: فوايد تجارت الکترونيکي هم اقتصادي است و هم زيست‌محيطي.
رئيس مرکز توسعه الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اين که چگونگي نظارت بر فعاليت اقتصادي الکترونيکي صورت خواهد گرفت‌، گفت: درگاه‌هاي پرداختي تحت نظارت بانک مرکزي هستند چرا که مجوز درگاه پرداختي را بايد از بانک مرکزي بگيرند و در حوزه کسب و کار بايد مجوز کسب و کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگيرند و مرکز توسعه الکترونيکي وزارت در راستاي اعطاي اين نماد بايد صورت‌هاي شکلي را ملاحظه کند مثلا احراز هويت و آدرس شرکت و شرايط فعاليت بايد برقرار باشد.
وي در مورد شکايت‌هايي که ممکن است مردم نسبت به فعاليت‌هاي اين شرکت‌ها داشته باشند، مثلاً کالا متفاوت با کالاي انتخابي باشد، گفت: اگر در سامانه شکايت کنند رسيدگي مي‌کنيم و اگر شکايت‌ آنها به جايي نرسيد به سازمان حمايت از مصرف کننده ارجاع مي‌دهيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان