Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@10:28:55 GMT

یک بانو سرپرست ورزش و جوانان بیرانشهر شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۶۶۳۹۱

یک بانو سرپرست ورزش و جوانان بیرانشهر شد

خرم آباد-طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، زینب پیرداده بیرانوند به عنوان سرپرست ورزش و جوانان بیرانشهر منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ،صبح سه شنبه طی حکمی ازسویعلی یاور عزیزپور، زینب پیرداده بیرانوند به عنوان سرپرست نورزش و جوانان بیرانشهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فوق لیسانس تربیت بدنی ،استخدام رسمی وزارت ورزش و جوانان واز فرزندان شهدای لرستان و بومی منطقه است.

پیش از این شیرمراد پیرداده بیرانوند سرپرستی ورزش بیرانشهررا به عهده داشت کهمسئولیت استخرهای امام علی و کوثرخرم آباد به وی واگذار شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم