Web Analytics Made Easy - Statcounter


مجمع ناشران دفاع مقدس فراخوان دریافت اثر به منظور ارائه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، مجمع ناشران دفاع مقدس با انتشار فراخوانی از گردآوری و ارائهآثار برگزیده­ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ۲۰۱۷ خبر داد.

در این فراخوان آمده است: ناشران می‌توانند گزیده­‌ای از عناوین منتشره شده­خود در حوزه دفاع مقدس را به منظور معرفی در این نمایشگاه به مجمع ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترتیب ارائه این آثار به این شرح طبقه‌بندی شده است:

ناشرانی که تا ١٠ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده­اند؛ یک کتاب، ناشرانی که تا ۲۰ عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس منتشر کرده‌اند؛ دو کتاب، ناشرانی که تا ۵۰ عنوان کتاب در این زمینه منتشر کرده‌اند؛ ۳ کتاب و ناشرانی کهتا ۱۰۰ عنوان کتاب در این زمینه منتشر کرده‌اند می‌توانند تا ۵ کتاب برای حضور در نمایشگاه به مجمع معرفی کنند.

همچنین بر اساس این فراخوان ناشرانیکه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس منتشر کرده­اند؛ می‌توانند ۱۰ عنوان کتاب معرفی کنند.

در انتخاب آثار نهایی، کتاب­‌های برگزیده در جشنواره‌­های ملی و بین‌­المللی و نیز آثاری که بیش از پنج نوبت چاپ داشته­‌اند و همچنین آثاری که دارای نسخه‌­های ترجمه‌شده به زبان­‌های دیگر هستند، در اولویت انتخاب قرار دارند. کتاب­‌های ارسالی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ترجیحاً از آثار منتشرشده در پنج سال اخیر باشند و ناشران همراه هر کتاب، یک متن معرفی ۱۵۰ کلمه‌ای به‌اضافه تصویری باکیفیت از جلد کتاب را در یک لوح فشرده، ارسال کنند.

همچنین ناشرانی که آثار آن‌ها در لیست پایانی قرار می‌گیرد موظف به ارائه خلاصه‌ای انگلیسی از کتاب خود نیز هستن

آثار باید تا پایان وقت اداری ۱۵ مرداد به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل­لوشاتو، بعد از سفارت ایتالیا، خیابان هانری کوربن، پلاک ٣- ارسال شود.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی