Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:49:22 GMT

20هزار تن محصولات سیاه ریشه در کرمان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۷۱۹۳۲

20هزار تن محصولات سیاه ریشه در کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به شرایط مساعد اقلیمی و آب و هوای چهار فصلی که در شهرستان کرمان وجود دارد توسعه باغات و محصولات سیاه ریشه در بخشهایی همچون ماهان،راین،چترود و بخش مرکزی روند روبه رشدی دارد

وی افزود: طی چند سال اخیر علیرغم محدودیت منابع آبی که شهرستان داشته است، روند کاشت و توسعه در این مناطق مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در حال حاظر حدود2700 هکتار از اراضی مستعد شهرستان تحت کشت این محصولات است و سالانه بالغ بر 20000 تن انواع محصولات باغی سیاه ریشه در این شهرستان تولید و روانه بازار میشود که نقش موثری در جهت اشتغال حدود 4209 نفز بهره بردار را بهمراه داشته است .

مسعودی افزود: میانگین تولید محصولات به تفکیک شامل هلو و شلیل 412/10 تن،زرد آلو181/5 تن ،گیلاس 800/4 تن که مجموع تولیدات سیاه ریشه حدود 20000 تن میباشد که این برداشتها را میتوان از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان شهریور در وسعت وسیعی از شهرستان کرمان به نظاره نشست.

وی در پایان گفت: لازمست بعنوان حمایت از باغداران، صنایع فراوری تبدیلی تکمیلی محصولات و همچنین صنایع بسته بندی مناسب در کنار تولید ایجاد شود تا سود بیشتری عاید کشاورز گردد.

انتهای پیام/ی

20هزار تن محصولات سیاه ریشه در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم