Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:21:09 GMT

مسئول سازمان بسیج صداوسیمای لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۷۵۰۴۴

مسئول سازمان بسیج صداوسیمای لرستان معرفی شد

خرم‌آباد- مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج صداوسیمای سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج سازمان صدا و سیمای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با حضور سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، سرهنگ پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و برنامه سازان صدا و سیمای لرستان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: چیزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سایر حکومت های دنیا متمایز کرده است نعمت وجود ولایت فقیه در راس نظام به عنوان رهبر و دیده بان نظام برای جلوگیری از بروز انحراف و عدم تسلیم و مقابله با نظام سلطه است.

وی افزود: بسیج شجره طیبه ای است که با تبعیت از مقام معظم رهبری موجب حفظ و بقای نظام اسلامی شده است و تاکنون تفکر بسیجی نظام را از توطئه های دشمنان مصون و محفوظ داشته است.

سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای لرستان در انعکاس رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوان دفاع مقدس و گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: امروز رسانه ملی با تفکر بسیجی توانسته به تنهایی در جنگ نرم همه جانبه با تهدیدات استکبار جهانی پیروز مندانه مقابله کند.

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز با اشاره به اینکه در اداره امور کشور جایی که تفکر بسیجی حاکم بوده همواره موفق بوده ایم، افزود: رسانه ملی با کمک به گسترش فرهنگ بسیج و جهاد، نقش مهمی را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۷۰ شبکه ماهواره ای به زبان فارسی با هدف استحاله و براندازی در صدد تخریب ساختار ها و هنجار های اسلامی ایرانی هستند و رسانه ملی به تنهایی در حال مقابله با اثرات مخرب این شبکه های معاند است.

آرش احمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان و مسئول جدید سازمان بسیج صدا و سیمای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز خواستار احداث ساختمان بسیج در این مرکز شد و گفت: با تشکیلات منسجم و سازمان یافته تر بسیج، رسانه در نیل به هدف خود موفق تر عمل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پایگاه مقاومت شهید آوینی صدا و سیمای مرکز لرستان به سازمان بسیج صدا و سیمای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ارتقاء یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان