Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که با همدستی برادر همسرش سناریوی ربودن مرد هنرپیشه را طراحی واجرا کرده بودند صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای‌میز محاکمه ایستادند. آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت: پدر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که با همدستی برادر همسرش سناریوی ربودن مرد هنرپیشه را طراحی واجرا کرده بودند صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای‌میز محاکمه ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدر شاکی در بازجویی‌ها گفته بود: «پسرم اعتیاد داشت برای همین با برادر زنم او را سوار خودرو کردیم تا به کمپ ترک اعتیاد ببریم. اما...»
بازیگر معروف طنز در جلسه رسیدگی به پرونده که به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی- مستشار دادگاه- برگزار شد به‌عنوان شاکی پای میز محاکمه گفت: «چهار سال پیش 85 سکه طلا را به جای بدهکاری پدرم به او قرض دادم. اما وقتی ازدواج کردم و از پدرم خواستم که طلبم را پس دهد او و دایی‌ام نقشه کشیدند و مرا به زور سوار خودرو کردند و به کمپ ترک اعتیاد بردند. اما چند روز بعد من از کمپ بیرون آمدم و از آنها به اتهام آدم‌ربایی شکایت کردم. حالا از شما می‌خواهم که به شکایتم رسیدگی کنید.
سپس پدر مرد بازیگر پای میز محاکمه ایستاد و به‌عنوان متهم ردیف اول در دفاع از خود گفت: «پسرم اعتیاد داشت و من و برادر زنم به درخواست مادرش او را در کمپ بستری کردیم. به همین خاطر موضوع آدم ربایی مطرح نبوده و او به‌خاطر مشکلات خانوادگی ما را گرفتار کرده است.»
دایی متهم نیز در دفاع از خود همین موضوع را مطرح کرد. اما مادر مرد بازیگر وقتی در جایگاه ایستاد گفت: «شوهرم دروغ می‌گوید. پسرم اعتیاد ندارد بلکه این خود شوهرم است که به‌خاطر مصرف مواد مخدر توهم زده است. آنها پسرم را ربوده بودند.»
پس از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم‌شان را صادر کنند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس لایحه خود در ارتباط با پرونده بازیکن هلندی پیشینش را برای دادگاه داوری ورزش ارسال کرد.

طرفداری | امیرعلی حسینی از پرونده لوکادیا می گوید. 

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد:

CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر 115 صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد:

ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • رخنه به قلب دشمن
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • شرایط صدور دستور موقت
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس