Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:49:53 GMT

کشف جسد تور لیدر مفقودی حادثه چال کندی دزفول

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۰۶۷۶

کشف جسد تور لیدر مفقودی حادثه چال کندی دزفول

بالاخره پس از یک هفته جست وجو ی نیروهای امداد ونجات جسد یکی از سه گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول پیدا شد.

به گزارش ایلنا، به گفته منابع آگاه صبح امروز پنجشنبه 5مرداد ماه جاری جنازه یکی از 3 مفقود تور گردشگری در منطقه چال کندی دزفول کشف شد.

جسد کشف شده متعلق به محمد مهربان پور لیدر تور گردشگری چال کندی است که دقایقی پیش در رودخانه دز پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جسد این گردشگر که لیدر و مسئول تور گردشگری بوده دقایقی پیش به وسیله قایق به ساحل رودخانه در پارک دولت دزفول منتقل شده است.

پنجشنبه گذشته 19 گردشگر از شهرستان اهواز به دزفول سفر کردند که هنگام شنا در منطقه چال کندی این شهرستان دچار حادثه شده که 13 نفر از آنها نجات یافته 2 نفر فوت شده و 3 نفر مفقود شدند که جسد یکی از آنها امروز کشف شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: ۲۳ سال پیش در دزفول قتلی رخ داده که منجر به ایجاد اختلافات شدید و نزاعی بین ۲ طایفه ساکن استان لرستان شده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف و با ابراز ندامت و پشیمانی قاتل از بزه خود و همچنین درخواست مکرر خانواده قاتل از شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول برای وساطت برای حل و فصل موضوع، با موافقت رئیس دادگستری این شهرستان، اعضای این شعبه به خرم آباد عازم و با هماهنگی صورت گرفته، چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان اولیای دم برای اخذ رضایت و اقدامات اولیه را انجام دادند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان بیان کرد: اولیای دم پس از ۲۳ سال از قاتل فرزند خود گذشت کردند و زندگی دوباره‌ای را به او بخشیدند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

کد خبر 6099141

دیگر خبرها

  • مفقودی دختر ۲۷ ساله در دشت شاد کالپوش میامی/ امکانات بسیج شدند
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد