Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده، گفت: ما با اطمینان و اعتماد به نفس خیلی بیشتری نسبت به فصل قبل این فصل را شروع می‌کنیم. سال گذشته در زمان مشابه آمدیم که نگران آینده بودیم اما الان نگاه ما امیدوارانه‌تر است. امیدوارم طوری بازی کنیم که باعث سربلندی فوتبال کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم باعث لذت همه فوتبال‌ دوستان شویم و در این راه سعی می‌کنیم در این فصل هر چه توان داریم انجام دهیم.

وی افزود: ما از سهمیه‌مان استفاده نکردیم. 14 بازیکن جوان به لیست اضافه کردیم و شاید دو بازیکن آفریقایی به لیست‌مان اضافه شود. بچه‌هایمان فوق‌العاده با شوق و انگیزه کار کردند و منتظر هستند تا در لیگ شایستگی‌شان را به همه نشان دهند.

جلالی در مورد اینکه دو بازیکن هجومی تیم پیکان در فصل گذشته به پرسپولیس رفتند افزود: فصل قبل ما 39 گل زدیم که 21 گل آن را منشا و سیامک نعمتی به ثمر رساندند و 9 پاس گل هم دادند و این یعنی اینکه از 39 گل ما روی 30 گل تأثیر مستقیم داشتند و حالا آنها به پرسپولیس رفته و آنها را نداریم اما مهدی مؤمنی از استقلال خوزستان و سعید صادقی از خونه به خونه را جذب کردیم و دو بازیکن خارجی هم می‌گیریم اما اصل کار ما این است که بازیکنان با هم هماهنگ شوند و با روش بازی وفق پیدا کنند. از سال گذشته این موقع نسبت به آینده باشگاه امیدوارتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا سقف قرارداد در این باشگاه رعایت شده، تصریح کرد: چیزی به اسم سقف قرارداد نداریم اما با اطمینان می‌گویم که قراردادهای بازیکنان ما متوسط است و سیاست باشگاه از فصل گذشته همین بود که قراردادهای معقول ببندیم و در نقل و انتقالات منطقی کار کنیم. ما البته بودجه خوبی روی تیم‌های پایه داریم و به همین دلیل 14 بازیکن از تیم‌های پایه خودمان گرفتیم و خوشبختانه خوب هم مدیریت می‌شوند. وقتی این ظرفیت وجود دارد باعث می‌شود که از خرج‌های اضافه جلوگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تمام بازیکنان شما مجوز ثبت قرارداد گرفتند یا خیر، گفت: همه بازیکنان ما قراردادشان ثبت شده، 6 بازیکن از 14 بازیکن جوان ما هم قراردادشان ثبت شده و بقیه بازیکنان امروز کارشان انجام خواهد شد.

جلالی در خصوص رفتار فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های بدهکار در لیگ برتر، اظهار داشت: همه ما که در فوتبال هستیم از متولیان فوتبال کشور انتظار رفتار عادلانه را داریم. ما می‌دانیم بعضی از تیم‌ها شرایط ویژه‌ای دارند و هوادار دارند ولی ما که در فوتبال هستیم آن را در نظر نمی‌گیریم و اگر رفتار دوگانه را شاهد باشیم از اعتبار آنها کم می‌شود. این موضوع تا حد زیادی در فصل گذشته رعایت شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص وضعیت بختیار رحمانی، گفت: بختیار شرایط خوبی دارد. این فصل، فصل فوق‌العاده‌ای برای او خواهد بود و خودش هم از گلش انتظار زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)