Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«دوستان عزیز، بچه‌محل‌های گرامی!» و این خطابه انگار بوی بازگشت می‌دهد؛ به کوچه‌پس‌کوچه‌های کودکی و نوجوانی. به جنوب شهر، نازی‌آباد. حالا که حزب «اتحاد ملت» دفتری را در نازی‌آباد افتتاح می‌کند، سعید حجاریان فرصت را مغتنم می‌داند تا در توصیف نازی‌آباد و قدرت این محل و بچه‌محل‌های خودش چند کلمه‌ای بنویسد و البته از حزب اتحاد بخواهد در کنار سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع مشکلات این منطقه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توصیه را می‌توان به‌مثابه نقطه‌عطفی در نگرش و کنش فعالیت‌های تشکیلاتی جریان اصلاحات قلمداد کرد؛ بازگشت به انگاره‌های عدالت‌خواهانه.

حجاریان در بخشی از این متن که شبیه بیانیه است، اضافه کرده: «بافت‌ نازی‌آباد بالقوه این استعداد را دارد که سازمان‌دهی قوی در آن صورت بگیرد چراکه در میان مناطق جنوب شهر، همواره جزء مناطق اصلاح‌طلب بوده و هست و اصلاح‌طلبان همواره در آن دست بالا را داشته‌اند».

او سپس در نقطه کلیدی این بیانیه می‌گوید: «این دفتر تازه‌تأسیس وظایف حزبی- سیاسی برعهده دارد که طبعا از مرکز ابلاغ می‌شود اما ناگفته نماند که نازی‌آباد از زمان انقلاب به این سو با رشد جمعیتی پدیدآمده دچار آسیب‌های زیادی به‌خصوص در زمینه اشتغال، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است که هم‌اکنون انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در این محل متکفل رفع آنها هستند و دفتر حزب اتحاد نیز می‌تواند با ارتباط‌گیری با آنها در حد وسع به مرتفع‌کردن این مسائل کمک کند»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی