Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه شناورها حادثه دیده در پهنه آبهای خلیج فارس مورد توجه مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است اظهار داشت: شناورهای حادثه دیده در خلیج فارس با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌تواند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر تماس برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعال بودن تلفن اطلاع‌رسانی 1550 خبرداد و خاطر نشان کرد: تلفن اطلاع‌رسانی 1550 در مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای خدمات دهی به شناورها در خلیج فارس ایجاد شده که دریانوردان می‌توانند خدمات لازم را از این مرکز دریافت کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تجهیز این اداره کل به شناورهای ناجی برای امدادرسانی در خلیج فارس تصریح کرد: 5 شناور امدادی ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته امداد و نجات و نیروی انسانی متخصص در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

شکیبی‌نسب از نجات جان سرنشین یک قایق در آبهای خلیج فارس توسط شناور امدادی ناجی خبرداد و گفت: قایقی که سوخت آن تمام شده و سیستم موقعیت یاب آن از کار افتاده بود در آبهای خلیج فارس ناپدید شد که شناور امدادی ناجی 9 خارگ سرنشین این قایق را نجات می‌دهد.

وی با بیان اینکه این قایق از بندر گناوه به مقصد خارگ حرکت کرده بود افزود: سرنشین این شناور با تماس مستقیم با ناجی 9 گم کردن مسیر و از دست دادن موقعیت جغرافیایی خود را اعلام می‌کند که این قایق به سبب نداشتن موقعیت جغرافیایی مفقود می‌شود.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه موقعیت تماس تلفنی، قایق بوسیله مخابرات ردیابی می‌شود خاطر نشان کرد: پس از ردیابی، شناور در بخش غربی جزیره خارگ شناسایی که ناخدای شناور امدادی ناجی 9 موفق به یافتن شناور می‌شود.

شکیبی‌نسب با بیان اینکه سرنشین قایق دچار گرمازدگی شده بود افزود: سرنشین شناور پس از انتقال به داخل شناورامدادی ناجی9، مورد درمان قرار می‌گیرد و قایق و سرنشین آن به سلامت در اسکله خارگ تحویل می‌شود.

انتهای پیام /پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست