Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@21:33:40 GMT

«گمشدگان» معضل اجتماعی اعتیاد را بیان می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۳۵۷۷

«گمشدگان» معضل اجتماعی اعتیاد را بیان می‌کند

سریال «گمشدگان» ضمن بیان آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، در جهت امیدبخشی به مخاطب موثر است. به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در خصوص پخش سریال‌هایی با موضوع بررسی معضلات اجتماعی جامعه، همچون سریال در حال تولید «گمشدگان» گفت: ما در ایران، همانند تمام جهان؛ مشکلات متعددی در پی آسیب‌های اجتماعی را به همرا داریم و طبیعی است که برای حل آن، باید کار فرهنگی مناسبی را در کنار کارهای عملیاتی و اجرایی انجام بدهیم تا بتوانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهم‌ترین کار اصولا، کار فرهنگی خواهد بود. اینکه جامعه نسبت به آسیب‌ها، آگاه و هوشیار باشد و مهارت پیدا کند تا در رویارویی با این اتفاقات، عملکرد مناسبی داشته باشد یا حتی توان غلبه بر آن را هم پیدا کند.

وی همچنین ادامه داد: بررسی مشکلات اجتماعی، مهم‌ترین وظیفه رسانه است و در همین راستا است که کارهایی از این دست شکل می‌گیرد. سریال «گمشدگان» سریالی است که پدیده ویرانگر اعتیاد را در دامان خودش دارد، اینکه چطور اعتیاد، یک خانواده سالم و مفید را به یک خانواده گسیخته تبدیل می‌‌کند.

جعفری جلوه در پایان گفت: تلاش این سریال این بوده است که؛ ضمن بیان آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، در جهت آگاهی‌بخشی و امیدبخشی به جامعه و مخاطب موثر باشد و به نحوی هم راه‌حلی را به مخاطب عرضه کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز