Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:57:58 GMT

«پایتخت۵» به ورامین منتقل می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۹۵۲۶

«پایتخت۵» به ورامین منتقل می‌شود

تصویربرداری سریال «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در ورامین ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: تصویربرداری سریال «پایتخت5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج این روزها با پیشروی 60 درصدی در ورامین ادامه دارد.

گروه تولید که اخیرا از شمال کشور برگشته‌اند، بعد از پایان تصویربرداری در ورامین، راهی شهرک دفاع مقدس می‌شوند و تصاویر کوتاهی را در آنجا مقابل دوربین می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج دوشنبه این هفته در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین می‌رود. عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده:الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، طراح و سرپرست نویسندگان:محسن تنابنده، بازیگران: محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، ساراونیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و…، مدیر تصویربرداری: فرشاد گلسفیدی، گروه تصویر: وحید ملک محمدی، شمس الدین رئیس وند، امیرحسین آردهی، رضا احمدی، حسین ارقبایی، مدیرچهره پردازی: مجید اسکندری، مجریان گریم: مرتضی کهزادی، محبوبه تاتلاری، ایمان خیراندیش، سروش عباسی، مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیاراول کارگردان: مصطفی تنابنده، منشی صحنه: آسیه معصوم زاده، دستیار کارگردان: میلاد منصوری، دستیار برنامه ریز: امین رنجبر، طراح صحنه و لباس: آرزوغفوری، گروه لباس: نسیم غضنفرزاده، ساهره جوانمرد، گروه صحنه: جواد فاضلی، احمد عبدالهی،‌ محمد مرادی، مشاورهنری: عباس بلوندی، مدیرصدابرداری: امیرپرتو زاده، گروه صدابرداری: پرویز جلیلی، علی میرزاد، تصویربردار پشت صحنه: خسرو احدزاده، مدیرتولید: محموداتحادی، دستیارتهیه: محمدرضا آهی، عکاس: نادر فوقانی، مدیرتدارکات: آرش صالحی، دستیاران تدارکات: ابولفضل لطفی، سینه موبیل: ایمان احمدی، ایرج ابراهیمی، بدلکار: امیرحسین خنجری، حمل و نقل: رضا جنانی، محمدرضا عبدالله زاده، مازیار نوری، مسعود رحیمی، رضا خالقی و…

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت. حسن فتحی بعد از تولید سریال پرمخاطب «شهرزاد» به سراغ «جیران» رفت؛ سریالی که حاشیه‌هایش آنقدر دامن سریال را گرفت که کار به دادگاه کشید و اگرچه درنهایت سریال پخش شد، پخش باز هم در نیمه‌راه متوقف شد و بعد از گذراندن مراحل شکایت درباره حق مالکیت ادبی، این سریال تاریخی توانست به خط پایان پخش خود برسد.

حسن فتحی از سال گذشته درگیر تولید سریالی به نام «ازازیل» است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی اخیرا از ساترا مجوز تولید گرفته است.

کارگردان اول این سریال ابوالحسن داوودی بود و بعد از حمیدرضا قربانی به‌عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شد؛ ولی فتحی برای جلوگیری از تکرار حاشیه‌ای از جنس «جیران» تأکید کرد که نخستین شرطش برای پذیرش کارگردانی «ازازیل» رضایت فردی است که پیشتر به‌عنوان کارگردان از او نام برده شده بود و درحقیقت بعد از رضایت قربانی بود که اقدام به ساخت این سریال کرد.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به‌عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار بعد از شهرزاد و جیران سومین همکاری مشترک را با حسن فتحی دارد. «ازازیل» به نویسندگی مسعود خاکباز (نویسنده سریال «دفتر یادداشت») و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی (تهیه‌کننده سریال «مهمونی») تولید خواهد شد.

با پیگیری از ساترا، این سازمان به همشهری اعلام کرد: اصلاحات مربوط به سریال ازازیل به تیم تولید اعلام شده است و این سریال برای دریافت مجوز انتشار از ساترا نیازمند اعمال اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح‌شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش