Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، استقلال برای دیدار برابر نفت آبادان تنها یک مدافع مرکزی در اختیار دارد و منصوریان برای ترمیم خط میانی خود باید دست به یک ریسک بزرگ بزند. سرمربی استقلال برای ترمیم خط میانی خود سه گزینه در اختیار دارد.
روزبه چشمی در تیم امید و البته استقلال حضور در خط دفاعی را تجربه کرده و با این پست غریبه نیست اما حضور او در این منطقه از زمین باعث می شود تا استقلالی ها در پست هافبک دفاعی با مشکل رو به رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین گزینه منصوریان برای حضور در این منطقه از زمین آرمین سهرابیان خرید جدید این تیم است. سهرابیان مدافع چپ استقلال است اما در دیدار برابر نفت آبادان شاید مناسب ترین گزینه برای حضور در پست دفاع مرکزی باشد.
عظیم گوگ کاپیتان پیشین امیدهای استقلال تنها مدافع وسط تخصصی استقلال محسوب می شود؛ گوگ تا به امروز کمتر از 10 دقیقه در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته و جالب آنکه تنها حضور او نیز در دیدار برابر فصل گذشته برابر صنعت نفت آبادان بوده است.
سرمربی استقلال در صورتیکه مجید حسینی مورد بخشش قرار نگیرد یکی از این سه بازیکن را در دیدار برابر نفت آبادان در ترکیب اصلی قرار خواهد داد که در این میان شانس سهرابیان بیش از سایر بازیکنان است.

603

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.

این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.

این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز