Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در آیین نماز جمعه این هفته به موضوعات مختلف استان، کشور و مسائل بین المللی اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صبح زاگرس،ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در آیین نماز جمعه این هفته به موضوعات مختلف استان و کشور و مسائل بین المللی اشاره کردند.

امام جمعه یاسوج:تربیون نماز جمعه سنگر مستحکم انقلاب است/ برخی نخاله ها با همراهی دشمنان سعی دارند این سنگر را بشکنند

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان تصربح کرد:باید از خداوند ترسید،خداوند کسانی را جز پرهیزگارانند را دوست خواهد داشت پسسعی کنید خشنودی خدا را جلب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر انسان به وظیفه خو عمل نکند مورد عذاب خداوند قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:مسوول حکومت اسلامی باید از وضعیت همه دستیارانش اگاه باشد که نمونه اش را باید در داستان حضرت سلیمان دید.

حسینی ادامه داد: حضرت سلیمان این قدرت را نشان داده که برای اجرای قانون باید از تمامی خواسته ها گذشت. وی در ادامه به مدیریت در حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: مسوول حکومت اسلامی باید بداند که در دولت چه می گذرد و به گونه ای عمل کند تا مردم از او حساب ببرند. امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مسئول اسلامی باید به وظیفه اش عمل بکند برای پیشرفت خودش تخلف نکند،گفت:مسولین و آقای استاندار باید مواظب باشند زیر دستانشان تخلف نکنند و کاری نکنند مردم از شما ناراضی شوند. خطیب جمعه مرکز استان در خطبه های دوم نمازجمعه مرکز استان گفت:اگر ما موظف به انجام وظیفه باشیم یک اشاره کافی است. حسینی به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت:نماز جمعه میعاد گاه دلدادگان انقلاب است. ویبیان داشت: ۹۰۰ نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه در این کشور اقامه می شود و در این نماز عبادی سیاسی برای ما گفته می شود. وی ادامه داد: تربیون نماز جمعه سنگر مستحکم انقلاب است که برخی نخاله ها به همراهی دشمنان سعی دارند این سنگر را بشکنند. حسینی ادامه داد: امیدواربم که ائمه جمعه جوان با درایت و پختگی مطالب را برای مردم در این تریبون بیان کنند. وی به تحریم های جدید امریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:در زمان پهلوی ملعون ایران جزیره امن این شیطان بزرگ بود و انها بر ما برتری داشتند و انقلاب انهارا نابود کرد پس انها به دنبال از بین بردن این انقلاب هستند. حسینی ادامه داد: امروز این شیطان بزرگ یک معامله گر است که به همراه نوکرانش به دنبال از بین بردن امنیت در منطقه است. وی اقتصاد مقاومتی را پا زهر تحریم ها دانست و گفت: عمل کردن به این عمل می تواند تحریم هارا خنثی کند. امام جمعه یاسوج به دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رییس جمهور اشاره کرد وگفت: این دیدار نقشه های دشمنان را خنثی کرد و نشان داد که مسولین به پای این نظام ایستاده اند. حسینی بیان کرد: با این وحدت هیچ کشوری حتی آمریکای جنایتکار نیز توان ایستادن جلوی ایران اسلامی را نخواهد داشت.

****************

امام جمعه گچساران:دولتمردان با عزت و با اقتدار مقابل آمریکا ایستادگی کنند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دهه کرامت گفت:توجه کنیم در این دهه تلاش های بیشتری نسبت به ایام گذشته داشته باشیم، مملکت ما به نور امام رضا علیه السلام منور است و تلاش کنیم هم مسئولین و هم مردم به وظایف خود به احسن وجه توجه کنیم.

وی درادامه با اشاره به سفر رئیس کمیته امداد کشور به این شهرستان افزود:از مهندس فتاح تقاضا کردم که شما تهران نشین ها خیال می کنید که شهر ما بیکار و فقیر ندارد.اگر هم کسی چیزی بگوید برخی می گویند سیاه نمایی نکنید،یعنی هیچ چیزی نگوییم فقیر و بیکاری در شهر نداریم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:از ایشان خواستیم که چون یک چهارم کل نفت و گاز کشور از اینجا تامین می شود شما خیال می کنید اینجا فقیر و بیکار وجود ندارد، چراکه اینجا فقیر بیشتر از جاهای دیگر وجود دارد و محلات فقیر نشین که پذیرفته شده است و رسما مسئولین و مردم می گویند محله های فقیر نشین که غیر از گچساران درکجا پیدا می شود.

وی افزود:از ایشان تقاضا کردم که وامی که به کمیته امداد داده می شود بیشتر کنند و قید و بند های اخذ وام را هم کمتر کنند،جوانان بیکار گچساران در صورت داشتن شرایط لازم ودر راستای خود اشتغالی به کمیته امداد مراجعه کنند واین وام را بر اساس هنر و حرفه ای که دارد اخذ و کسب وکاری راه اندازی کند.

حجازی در ادامه با اشاره به مشکلات مصلای این شهر گفت:در برخی از سایت ها و نوشته ها باید حواسمان جمع باشد که تهمت نزنیم که جایگاه نماز جمعه جایگاه معنوی و اخلاقی است،و همینجا هم عرض می کنم که گزارشاتی درباره مصلی و حوزه های علمیه گفته می شود و اینکه حوزه علمیه برادان متوقف شد این بود که مستقیما پولش حذف شد.

امام جمعه گچساران افزود:پول تخصیصی و پول نقد حوزه علمیه کنار رفت و جای دیگر دادندکما اینکه پول مصلی را جاهای دیگر می دهند،و این نکته که گاهی اوقات خلاف واقع و شرع در این سایت هامی نویسند که امام جمعه توجیه شود و امام جمعه گفته است درباره مصلای بایدبا من قرار داد ببندید،آقا ببخشیدجسارت است امام جمعه از شماها بیشتر بلد است و نگویید امام جمعه باید توجیه شود.

وی تصریح کرد:اصل این موضوع دروغ است و هیچگاه بنده نگفته ام که باید با من قرارداد ببندد،و برفرض اینکه هر متری هم یک میلیارد قرارداد ببندد کار بنده نیست و به من ربط ندارد.

حجازی گفت:اما آنچیزی که گفته شد و بازم عرض می کنم که امام جمعه از این به بعد اجازه نمی دهد پول مصلی در جاهای دیگر صرف شود، می گویند تا الان 6میلیارد هزینه شده اولا که این مقدار هزینه نشد و جای دیگر خرج شد ودلیل بنده این است که کارشناس بیاورند و بررسی کنند.

امام جمعه گچساران افزود:برخی می گویند امام جمعه گفته است که پیمانکار پروژه باید با امام جمعه قرار داد ببند،که این دروغ است در حالی که الان 15ماه است تعطیل است و بنده عرض کردم کسی که قرار است کار مصلی را انجام دهد ،باید به ما بگوید که کار مصلی را چه وقت تمام می کند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد: اینکه هر ساله عده ای بگویند میلیارد میلیارد برای مصلی اعتبار می آید اما خبری نیست و درحالی که پیمانکار می گویند پول بنزینم را حتی نداده اند و بنده اطلاع دارم که پول مصلی در جاهای دیگر خرج می شود.

حجازی گفت:بنده معتقدم که نباید پول مصلی در جاهای دیگر خرج شود نباید پول حوزه علمیه حذف شود و جاهای دیگر داده شود و بعد بیایند گزارش بدهند که حوزه متوقف شد بنابراین باید به مردم راست بگویند،برخی سایت ها هم اینقدر دروغ پراکنی و اختلاف افکنی نکنند و راست و شفاف باشند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به تحریم های جدید کنگره آمریکا و مجلس علیه ملت ایران گفت:به نظر می رسد وقت آن رسیده باشد که بحث و قضیه برجام حل شود و درواقع چه نفعی داشته این همه مذاکره و این همه هزینه که روزبه روز بدترهم می شود.

وی افزود:ماحصل برجام چه فایده ای برای ما داشت ،غیر از اینکه دشمنان اسرار نظامی ، غیرنظامی مراکز هسته ای ما را پیدا کردند و هر روز هم تهدید می کنند و به نظر می رسد وقت آن رسیده باشد که دولتمردان ما آمریکا را بشناسندو اعتماد نکنندو با عزت و با اقتدار ایستادگی کنیم.

****************************

امام جمعه چرام:مادر تحریم ها،دست رد به ساده اندیشان داخلی است/هدف تحریم ها نابودی توان دفاعی کشور است

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفتهو در دنباله تفسیر سوره اعراف در خطبه اول بیان کرد:وقتی آدم و حوا به نقشه شیطانی ابلیس واقف شدند و نتیجه کار ترک اولی خویش که دوری از جوار و قرب الهی بود را دیدند،اعتراف به گناه خویش و اظهار توبه کردند.

وی افزود: برای توبه و بازگشت به سوی خدا و اصلاح مفاسد،نخستین گام این است که انسان از مرکب غرور و لجاجت پایین آید و به خطای خویش اعتراف کند.

دکتر افشار در ادامه خطبه اول عنوان کرد: انسان هیچ وقت از رحمت الهی ناامید نشود زیرا بابی بنام توبه و بازگشت است.

امام جمعه چرام اضافه کرد: انسان باید بداند که همه گرفتاریهای ما از گناهان و رفتارهای نادرستمان است.

خطیب جمعه چرام در خطبه ی دوم نمازجمعه ی این هفته چرام اظهار کرد: مجلس نمایندگان آمریکا مرکب از جمهوری خواهان و دموکرات ها با همه اختلافاتی که داشتند با ۴۱۹ رأی موافق در مقابل سه رأی مخالف تحریم‌های شدیدی علیه ایران اسلامی وضع کردند که به تعبیر خودشان مادر تحریم هاست.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف این تحریم ها در پسابرجام نشانه گرفتن توان دفاعی کشور است یعنی بعد از بین بردن توان دفاعی ما، بلایی که بر سر لیبی و عراق آوردند بر ما تحمیل کنند.

دکتر افشار با اشاره به چند نکته عنوان کرد: از ابتدای انقلاب ما مورد تحریم قرار گرفتیم و دشمنی آمریکایی‌ها امری تازه نیست.

وی افزود:پاتک تحریم های آمریکا کوبیدن بر طبل دوگانگی و اختلافات نیست بلکه باید سیاسیون و ملت در مقابل دشمن متحد باشند و پاسخی کوبنده به دشمن بدهند.هرچند بعض گلایه های از مسولین را بیان خواهم کرد.

خطیب جمعه چرام اضافه کرد:در واقع تحریم های جدید امریکا دست رد به ساده اندیشان داخلی است که دنبال عادی سازی روابط با شیطان بزرگ بودند و امضای جان کری را در مذاکرات تضمین می دانستند.

امام جمعه چرام در ادامه بیان کرد: اگر این وقت چهارساله که صرف برجام شد صرف اقتصاد مقاومتی می‌شد، الان ما آمریکا را تحریم می کردیم.

خطیب جمعه چرام اضافه کرد: دولت در همان سال اول پسا برجام که توسط آمریکا تحریم شد, باید موضعی قاطع می‌گرفت. حال که همه سرمایه های دانشمندان هسته ای را در مذاکره از بین بردند و ظرفیت نظام و حتی آب خوردن مردم را به پای برجام ریختند و دستاوردی برای مردم ما نداشت،باید پرونده ی هسته ای از او گرفته شود وکارشناسان دلسوز و شجاع مسولیت این امر را به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: این توافق بد نتیجه عدم توجه به سخنان دلسوزان و به ویژه رهبر حکیم انقلاب بود که فرمودند ((توافق نکردن بهتر از توافق بد کردن است)).

دکتر افشار افزود: اما منتقدین با حواله جهنم گرفتن ،سخنانشان مورد توجه قرار نگرفت.

امام جمعه چرام در پایان خطاب به سیاسیون و مذاکره کنندگان گفت: مردم پای نظام شان ایستاده اند و در 8سال جنگ شهید دادند اما تسلیم نشدند. این مردم فرزند عاشورا و حسین(ع) هستند که حتی آب را در کربلا بر او بستند و تسلیم نشد.سیاسیون هم نباید مثل شاه سلطان حسین از روی ترس مملکت را به محمود افغان تسلیم کنند و غرور ملی مردم واقتدار ایران اسلامی را جریحه دار کنند.

***************************

امام جمعه شهرستان لنده:ملت ایران منتظر اقدام متقابل در برابر تحریم های جدید امریکاهستند/عده از دوستان داخلی هم نوا با دشمنان به دنبال حذف حج هستند

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده ضمن اشاره به ارزش و جایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان است و حضور ملت در این قراگاه باعث بصیرفت افزایی و بیان مشکلات جامعه خواهد بود.

وی افزود: این قراگاه سیاسی هست ولی سیاست زده نیست و مکانی برای نقد و ارزیابی مسئولان است و لذا بیشتر مسائل و مشکلات جامعه از ای تریبون مقدس بیان می شود که جنبه ارشادی دارد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: عده ای بیان درد ها و مشکلات و همچنین نقد عملکرد مسئولان از تریبون نماز جمعه را نقدکرده اند ولذا باید به آنان گفت: که نماز جمعه محل بیان عملکردها و انتقادات و ارزیبای مشکلات جامعه است.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن هفته حج گفت: حج یکی از واجبات شرعی امت مسلمان است که این فریضه قدس گاهی از سوی دوستان داخلی و دشمنان مورد هجمه قرار می گیرد.

محمودی اصل تاکیدکرد: چرا به کسانی که سالانه چندین سفر مختلف به مناطق تفریحی و گردشگری دنیا دارند و میزان قابل توجهی ارز را از مملکت خارج می کنند نقدی نیست ولی به حج که می رسد کمپین ها و هجمه ها شروع می شود.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: متاسفانه مدیریت حج بر عهده عده ای بی لیاقت است که هیچ اعتقادی به اسلام و شریعت اسلام ندارد.

وی در ادامه تاکیدکرد: هر حاجی ایرانی در این سفر معنوی باید سفیر جمهوری اسلامی ایران باشد و در این سفر باید از حقوق ملت ایران دفاع کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: فلسطین مهمترین آرمان جهان اسلام است که همه کشورهای اسلامی باید از حقوق آن در برابر رژیم جعلی صهیونیست دفاع کنند.

محمودی اصل با اشاره به اعمال تحریم های جدید علیه ایران تاکیدکرد: اعمال تحریم های جدید علیه ایران برای نشانه گرفتن امنیت دفاعی ما و مباحث اقتصادی است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:یکی از مهمترین اهداف اولیه در برجام، جلوگیری از اعمال تحریم های جدید بود که در این دوسال نه تنها جلوگیری نشد بلکه شاهد افزایش تحریم ها نیز بوده ایم.

محمودی اصل خاطر نشان کرد: رفتار امریکایی ها در دوسال گذشته نشان از نقض صریح برجام بوده است که باید با اقدام متقابل دولتمردان مواجه می شد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: باتوجه به اعمال تحریم های جدید از سوی نمایندگان مجلس امریکا، ملت ایران منتظر اقدام متقابل دولت در برابر تحریم های جدید هستند.

وی خطاب به مسئولان وزارت امورخارجه گفت: مسئولان این وزرات خانه باید از حقوق ملت ایران و عزت این ملت در برابر زیاده خواهی امریکایی ها دفاع کنند.

*************************

امام جمعه شهر لیکک :موضع منفعلانه مسئولان سیاست خارجی نسبت به آمریکا در شان نظام نیست

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز با اشاره به تحریم های جدید علیه ایران توسط آمریکا، گفت:آمریکا با اصل اسلام مخالف است و گرنه می بینیم برخی از کشورهای منطقه حیات خلوت آنهاست .

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد:مسئولان سیاست خارجی کشور ما نباید سر زیر برف کنند و نقض برجام توسط آمریکا را نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها باید چه کار کنند که دولتمردان ما آن را نقض برجام بدانند و واکنش دهند، افزود:موضع منفعلانه مسئولان سیاست خارجی ما در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.

افروغی در ادامه گفت:دولتمردان ما نباید به بهانه زیر سوال رفتن برجام، خطراتی که منافع و امنیت ملی را تهدید می کند، نادیده بگیرند.

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با گرامیداشت دهه کرامت، گفت: مامون با سیاست مکارانه و به زور امام رضا(ع) را به توس فراخواند و ایشان را ولایتعهد خود کرد.

افروغی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) پیچیده ترین سیاست ها را در زمان خود برای مدیریت اسلام و حفظ شیعیان به کار برد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین، گفت: اگر از این اتفاقات به انتاضه جدید یاد نکنیم، اما دست کم این اتفاقات نشان از موفقیت های برزگ مسلمانان فلسطین و عقب نشینی صهیونیستهای غاصب است.

افروغی با گرامیداشت سالزور برگزاری اولین نماز جمعه کشور به دستور امام راحل(ره) و به امامت آیت الله طالقانی، گفت: از اول انقلاب تاکنون ائمه جمعه به خاطر دفاع از حقوق مردم، مظلوم هستند و حتی منافقین و تروریست ها بیشتر اوقات ائمه جمعه و نمازگزان جمعه را مورد هدف خود قرار دادند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در باره اهمیت جایگاه علما و ائمه جمعه؛ گفت: نباید جایگاه علما و ائمه جمعه در کشور تضعیف شود.

امام جمعه شهر لیکک در پایان سخنان خود با اشاره به دیدار سران سپاه پاسداران را ریاست جمهوری، گفت: مهمترین پیام و دستاورد این دیدار، حفظ وحدت و همدلی بین سران نظام در چنین موقعیت های حساس تاریخی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند