Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در پی گزارش درباره غرق شدن دو نفر در مسیر سد زیاران به نام‌های پژمان کریمی 26 ساله و مریم جوانمرد ساکن اشتهارد کرج در عصر جمعه، نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار تیم جست‌وجوی عملیاتی امداد و نجات متشکل از دو تیم از مرکز جمعیت هلال احمر قزوین و دو تیم هم از شعبه آبیک، نیروهای امدادرسان سایر دستگاه‌ها از جمله دو تیم آتش‌نشانی قزوین و شهرستان آبیک و یک تیم مدیریت بحران و یک تیم اورژانس آبیک و یک تیم نیروی انتظامی برای یافتن جسد دو نفر حضور دارند، افزود: عملیات جست‌وجو برای یافتن دو جوان همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برای یافتن دو جوان غرق شده در سد زیاران، تجهیزات مورد استفاده از جمله یک فروند از هلال احمر، دو فروند آتش نشانی و چهار نیروی غواص آتش نشانی و پنج غواص هلال احمر نیز در حال یافتن دو جوان غرق شده در سد زیاران هستند.

هاشمی بیان کرد: اتفاق‌های تلخ بسیاری در چند ماه گذشته سال جاری مبنی بر غرق شدگی افراد در کانال‌های آب استان قزوین روی داده است که باید تدبیر مهمی برای جلوگیری از چنین حوادث اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی در غرق شدگی افراد در کانال‌های آب تا به امروز دخالت داشته است که از موارد آن می‌توان به سلفی گرفتن افراد در حاشیه سدها و کانال‌های آب اشاره کرد؛ با وجود هشدارهای لازم به مردم، شاهد عدم توجه به این هشدارها و حوادث تلخ عرق شدگی در سال جاری بوده‌ایم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برای کاهش چنین حوادثی باید اطلاع رسانی برای آگاهی از مردم صورت بگیرد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان

کورش فتحی فرماندار فلارد گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن پیکر بی جان کودک پنج ساله از اهالی روستای نارمه که ۱۱ روز پیش در رودخانه خرسان غرق شده بود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

مرگ کوهنورد بر اثر سقوط از کوه گنجگاه

وی افزود: پس از چند روز جست‌وجو در رودخانه خرسان، ادامه جست‌وجو در استان همجوار انجام گرفت، اما با گذشت ۱۱ روز هنوز پیکر این کودک پیدا نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله