Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: مسابقات انفرادی مردان جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی با معرفی نمایندگان فارس و خوزستان به عنوان تیم‌های بر‌تر در ارومیه پایان یافت.

علیرضا رزمجو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کشوری بازی‌های بیلیاردی اظهار کرد: نمایندگان شهرستان فارس و خوزستان قهرمان مسابقات انفرادی آقایان شدند و با این نتیجه مسابقات انفرادی مردان جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی در ارومیه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های اسنوکر شش توپ احسان حیدری‌نژاد از شهرستان خوزستان موفق شد با نتیجه شش بر یک بابک رستمی از شهرستان کرمانشاه را شکست دهد و عنوان قهرمانی نخستین دوره جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی را از آن خود کند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی افزود: بابک رستمی نیز جایگاه دوم را به دست آورد و در دیدار رده بندی حامد ذره دوست از شهرستان گیلان بر محمد لب آبی از شهرستان تهران غلبه کرد و جایگاه سومی را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های ایت بال انفرادی علیرضا وهاب از شهرستان فارس با نتیجه 10 بر 7 حسن زراعتگر از شهرستان بوشهر را شکست داد و مقام نخست را به دست آورد و در پیکار رده بندی نیز آرمین محمودی از شهرستان کردستان با نتیجه 6 بر 3 حسام بهنام از شهرستان فارس را شکست داد و سوم شد.

رزمجو یادآور شد: این مسابقات در رده پیشکسوتان و تیمی ادامه دارد و روز شنبه با مشخص شدن قهرمانان این بخش به پایان می‌رسد.

وی تاکید کرد: نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش‌های بیلیاردی با حضور بیش از 350 ورزشکار بانو و آقا از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان، لرستان، منطقه آزاد ارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان در ارومیه در حال برگزاری است.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی بیان کرد: این مسابقات در قالب رنکینگ کشوری برگزار‌ می‌شود و ما بدنبال همگانی و عمومی کردن ورزش‌های بیلیاردی است چنان که این ورزش مدال آوری است و تعداد 25 بازیکن از آذربایجان غربی در این جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام/

R41361/P4001/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

حوریه محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این مراسم گفت: این جشنواره در شش حیطه یاددهی ویادگیری،ارزشیابی،طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی و…. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری با حضور ۸۹ داور برگزار شد.

محمدی افزود: تعداد دانشگاه های علوم پزشکی ۷۰ دانشگاه هستند که ۵۴ دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند، وجود فر آیند های برگزیده با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور از ویژگی های مهم این جشنواره بود.

محمدی با اشاره به اینکه شعار همایش آموزش علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی،از کلاس درس تا عرصه است افزود: همایش آموزش علوم پزشکی با محور های توسعه و بازنگری برنامه های درسی منطبق با نیاز های اجتماعی، کیفیت آموزش بالینی،آموزش علوم پزشکی دانشجو محور، اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی و فناوری های نوین آموزشی شروع به کار کرد.

کد خبر 6094556

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی