Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:42:14 GMT

عرضه عسل‌های تقلبی در واحدهای صنفی نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۳۶۳۷

عرضه عسل‌های تقلبی در واحدهای صنفی نگران کننده است

مدیر شبکه دامپزشکی بردسکن گفت: بیشتر عسل های عرضه شده در واحدهای صنفی بردسکن تقلبی است که این امر نگران کننده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر شبکه دامپزشکی بردسکن در گفتگو با صبح بردسکناز عرضه عسل های تقلبی در واحدهای صنفی ابراز نگرانی کرد و در این خصوص گفت: متاسفانه این روزها شاهد عرضه و توزیع عسل های تقلبی در واحدهای صنفی هستیم که اکثر این عسل ها به شیوه کاملا غیر طبیعی و چه بسا غیر بهداشتی تهیه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی بیان کرد: عسل ماده غذایی ارزشمند است که هم در قرآن و هم در احادیث معصومین از آن به عنوان یک داروی شفا بخش یاد میشود که مردم نیز علاوه بر بحث تغذیه در درمان بیماری ها نیز از این ماده غذایی ارزشمند استفاده میکنند ولی افرادی سودجو و ناآگاهی پیدا میشوند و اقدام به تهیه عسل تقلبی میکنند که مصرف کنندگان اینگونه عسل ها نه تنها بهره ای از درمان نمی برند که بعضا چون در این عسل ها از قند مصنوعی استفاده شده باعث بیماری های دیابتی نیز میشود.

مدیر شبکه دامپزشکی بردسکن اظهار داشت: تشخیص عسل تقلبی از عسل طبیعی فقط از طریق آزمایشات تخصصی و آن هم در آزمایشگاه مشخص میشود و با وجود طعم دهنده ها و رنگ های شیمیایی استفاده شده در عسل های تقلبی روش دقیقی برای تشخیص عموم وجود ندارد.

صدیقی در پایان خواستار این موضوع شد که در ابتدا گشت های بهداشت محیط نسبت به شناسایی و جمع آوری اینگونه واحدهای صنفی اقدام نمایند و جهاد کشاورزی نیز زنبور داران و تولیدکنندگان عسل طبیعی و مرغوب را به مردم معرفی کند تا با خاطری آسوده از این ماده غذایی ارزشمند استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه