Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی روند مرمت ورزشگاه های شهید عضدی و سردار جنگل رشت و تختی انزلی امروز در استانداری گیلان برگزار شد. معاون عمرانی استاندار نشست تسریع در استاندارد سازی ورزشگاه های رشت و انزلی برای میزبانی تیم های سپیدرود رشت در لیگ برتر و ملوان انزلی در لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز برگزار شد.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : این نشست با حضور مدیران ورزش و صدا وسیمای مرکز گیلان ، مسولان تیم های فوتبال سپیدرود و ملوان ، فرمانداران و نمایندگان رشت و انزلی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا بتوانیم هرچه سریعتر را ورزشگاه های شهید عضدی ، سردار جنگل رشت و تختی برای میزبانی این 2 تیم ریشه دار آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدی پور افزود : تا آماده شدن ورزشگاه سردار جنگل رشت ، ورزشگاه شهید عضدی با وجود ایرادات و فرسودگی سکوها میزبان چند بازی اول تیم سپیدرود در لیگ برتر خواهد بود.وی گفت : از آنجاییکه استقبال از بازی های سپیدرود زیاد خواهد بود 2 و نیم کیلومتر جاده دسترسی به ورزشگاه سردار جنگل همزمان با آماده سازی این ورزشگاه تعریض و آسفالت خواهد شد تا مردم و هواداران برای تردد مشکلی نداشته باشند.معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص میزبانی تیم ملوان در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت : مرمت ورزشگاه تختی انزلی چند روز دیگر آغاز خواهد شد.مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز با اشاره به اینکه بخشی از جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت تخریب و بازسازی شده است از هواداران تیم سپیدرود رشت خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی در چند بازی آینده این تیم تا حد امکان به ورزشگاه نروند و مسابقات را از تلوزیون ببینند.مسعود رهنما با اشاره به اینکه از یک ماه پیش مرمت ورزشگاه های شهید عضدی و سردار جنگل رشت هستند گفت : کار بهسازی ورزشگاه تختی انزلی در هفته کنونی آغاز خواهد شد تا برای میزبانی تیم ملوان آماده شود.در ادامه نمایندگان رشت وانزلی در خانه ملت ، معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، رییس هیات فوتبال استان و چند نفر دیگر از مسوولان این دو شهرستان نظراتشان را در مورد آماده سازی 3 ورزشگاه اصلی گیلان بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان، گفت: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث رونق منطقه خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی