Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با حضور یک سرمایه‎گذار جدید دستگاه‎های جدید استانداردسازی شده در شهربازی شماره یک زنجان نصب شده است.

شهرام فرح بخشیان افزود: سرمایه‏‎گذاری جدیدی در شهربازی شماره یک شهر زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 دستگاه جدید ویژه بزرگسالان در شهربازی شماره یک زنجان نصب شده است، اظهار داشت: این دستگاه‎های جدید شامل کشتی صبا، تاب پرنده، قایق پدالی چرغ و فلک و آلویشن می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه در مجموع دستگاه‎های قدیمی شهربازی شماره یک عوض شده و تجهیزات جدیدی نصب شده است، تصریح کرد: تعدادی از این دستگاه‎ها موفق به اخذ گواهی استاندارد شده و پروسه استانداردسازی خود را طی کرده‎اند.

فرح بخشیان افزود: تعدادی از دستگاه‎های جدید نصب شده در شهربازی شماره یک زنجان همچون آلویشن و چرخ و فلک در حال طی پروسه برای کسب گواهی استاندارد هستند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه قبلی شهربازی بوده به صورت کلی برچیده شده است، گفت: دستگاه‎های قبلی تناقض‎های زیادی با استاندارد داشته و همخوانی نداشتند.

مدیر عامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه دستگاه‎های جدید شهربازی شماره یک زنجان همخوان با استاندارد نصب شده است، یادآور شد: سرمایه‎گذار تعهداتی هم برای نصب دستگاه‎های جدید برای سال‎های آینده دارد و نسبت به نصب آن مطابق با قرارداد اقدام خواهد شد.

فرح بخشیان با تاکید بر اینکه دستگاه‎های بادی کودکان شامل ماشین برقی، کشتی صبای کودک، آفتاب مهتاب، بالگرد، قطار کودک، تاب کودک می‎شود، اظهار کرد: این دستگاه‎ها از سال‎های گذشته بوده و اکنون بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک سری اقدامات زیربنایی هم در شهربازی شماره یک زنجان انجام شده است، ادامه داد: خرید پست برق اختصاصی برای شهربازی و نوسازی همه تاسیسات برق در شهربازی شماره یک، محوطه سازی، نصب دوربین مدار بسته از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

مدیر عامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مردم به شهربازی شماره یک زنجان مراجعه می‎کنند، گفت: این شهربازی از اوایل تیرماه فعال است.

فرح بخشیان تاکید کرد: مردم برای استفاده از این دستگاه‎ها در شهربازی شماره یک زنجان زمان‎بندی مناسبی داشته باشند، چرا که تا ساعت 12 شب این خدمات ارائه خواهد شد و آغاز فعالیت دستگاه‎ها از عصر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد