Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، لحظاتی بعد از اعلام این خبر قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در رأس اکیپی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. همسر مرد فوت شده گفت: همسرم مدتی قبل بازنشسته شد و پس از آن در شرکت دارویی مشغول به کار شد. امروز من و پسرم به خانه یکی از بستگانم رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لحظاتی قبل وقتی به خانه برگشتیم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم. خانه پر از خون بود و شوهرم با شلیک گلوله جان باخته بود.

پسر مرد فوت شده هم گفت: من ساعت 14 برای کاری به خانه‌مان آمدم و کسی در خانه نبود، اما وقتی بعد از مهمانی همراه مادرم وارد خانه‌مان شدیم با این صحنه روبه‌رو شدیم. مأموران در بررسی‌های میدانی دریافتند، شاهین تا ساعت 17 عصر روز حادثه در محل کارش بوده و پس از آن به خانه‌اش آمده است.

همچنین پزشکی قانونی در نخستین معاینات اعلام کرد از مرگ مرد میانسال6 تا 12 ساعت گذشته است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن دگرکشی یا خودکشی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم

لوکا مودریج هافبک ملی پوش کروات رئال مادرید بی شک یکی از برترین و با کیفیت ترین بازیکنانی است که مستطیل سبز به خود دیده است. گوشه ای از حرکات تکنیکی، پاس ها و گل های لوکیتا را با لباس رئال مادرید ببینید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد