Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسنعلی افروزی زاده اظهار کرد: با اتمام مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و دوم کشور به میزبانی شهرستان سنندج استان کردستان که به مدت سه روز از پنج مرداد ماه شروع و تا هفتم مرداد ماه ادامه داشت، تیم دختران دانش آموز متوسطه اول بعد از ۲۲ سال ناکامی در قسمت تیمی امسال توانستند خوش بدرخشند و جز چهار تیم برتر کشور قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این مسابقات دانش آموز ساناز شاپری در ماده ۴۰۰ متر به مقام سوم کشور رسید و دختران دونده دانش آموز خوزستانی با اختلاف ناچیزی به مقام چهارم کشوری دست پیدا کردند.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خوزستان افزود: جا دارد بنده به نوبه خود به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض کنم.

امیدوارم با درایتی که کلیه مسئولان استانی دارند به خصوص مدیر کل آموزش و پرورش استان، روز به روز شاهد شکوفایی این رشته مادر و مدال آور در بین دانش اموزان بلاخص دختران باشیم.

افروزی زاده گفت: در پایان جا دارد از مربیان و سرپرستان و تمامی معلمان ورزش استان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند