Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولماز دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، درباره کمبود سالن تمرین در رشته ورزشی بسکتبال اظهار کرد: با کمبود سالن تمرین برای بسکتبال بانوان در اردبیل مواجه هستیم.

وی درباره تعطیلی بسکتبال بانوان به خاطر نبود سالن تمرین افزود: به خاطر میزبانی مسابقات والیبال زیر 23 سال آسیا به مدت یک سال از وجود سالن تمرین محروم بود و بعد از یک سال سالن حجاب را در اختیار این رشته ورزشی گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی بسکتبال بانوان استان اردبیل ادامه داد: سالن حجاب هم برای تمرین بسکتبال استاندار نیست و حلقه‌های سالن به‌صورت عرضی است که تمام سالن‌های تمرینی حلقه‌های این رشته ورزشی به‌صورت طولی نسب شده است.

دهقان با اشاره به ساعت تمرینات بسکتبال بانوان گفت: بدترین ساعت تمرینی را در اختیار ما گذاشته‌اند که از ساعت 1 تا 2 ظهر باید در سالن تمرین کنیم، قول داده بودند که از پنج تیرماه در سالن شهید آسمانی تمرین شود، ولی هفته اول مردادماه است و هنوز خبری از سالن و نصب حلقه‌های بسکتبال نیست.

وی افزود: امسال در بسکتبال بزرگ‌ترین ضربه را بانوان خوردند که نسبت به سال‌های قبل در ترم تابستان افت شدید در ثبت‌نام‌های ورزشی داشتیم که از 300 نفر سال گذاشته به 50 نفر رسیدیم.

مربی بسکتبال بانوان استان اردبیل تصریح کرد: در سالن شهید آسمانی رشته‌های ورزشی والیبال و هندبال در حال فعالیت هستند و به علت نبود حلقه‌های بسکتبال این رشته ورزشی از حضور در این سالن ورزشی محروم است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان