Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،منوچهر فخری شهردار سنندج امروز(8 مرداد) در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر به همراه اعضای شورای شهر، گفت: عدم احداث زیرساخت‌های لازم، گسترش نواحی منفصل و کمبود اعتبارات لازم از جمله مهمترین مشکلات در راستای خدمات رسانی شایسته به نواحی منفصل سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورودی اصلی ناحیه منفصل ننله بعلت عرض کم باعث بروز حوادثی شده بود که این شهرداری با هدف ایجاد دسترسی ایمن و سهولت در تردد ساکنان این ناحیه مطالعات احداث بلوار اصلی ننله را انجام داده است.

شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث بلوار 30 متری ناحیه منفصل شهری ننله در سال جاری خبر داد و گفت: با اعتبار 40 میلیارد ریالی عملیات احداث این بلور در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی در خصوص مشخصات بلوار 30 متری ننله، افزود: این بلوار دارای دولاین سواره رو 10 متری، رفیوژه وسط دو متری و پیاده رو 4 متری است.

فخری عنوان کرد: طول پروژه بلوار 30 متری ننله 2100 متر است و فراخوان انتخاب پیمانکار انجام شده و پس از تعیین پیمانکار کار اجرای آن آغاز می‌شود.

وی در خصوص آسفالت و بهسازی معابر ناحیه منفصل شهری ننله هم ذکر کرد: عدم احداث زیرساخت‌ها نظیر اصلاح شبکه آب و برق کار بهسازی معابر را در نواحی منفصل شهر دچار مشکل کرده است.

شهردار سنندج اعلام کرد: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته و اصلاح شبکه‌های آب و برق با یک هزار تن آسفالت بیش از 11 هزار متر مربع از محلات ناحیه منفصل شهری ننله آسفالت شد و امسال هم بیش از 5 هزار متر مربع از این محلات آماده آسفالت و بهسازی است.

وی افزود: بزودی کار احداث فضای سبز در ننله هم آغاز خواهد شد و با پیگیری‌های صورت گرفته در صورت واگذاری زمین از سوی برخی از ادارات کار احداث یک پارک با وسعت مناسب در این ناحیه هم اجرا خواهد شد.

فخری خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان در رفع مشکلات نواحی منفصل بسیار حائز اهمیت بوده و ساکنان این نواحی هم باید مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/م

آغازعملیات احداث بلوار 30 متری ناحیه منفصل شهری ننله درآینده نزدیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد